Om man är så beroende av sitt körkort i jobbet får man låta bli att köra för fort, han körde 116 på 70-väg.Han har argumenterat för en varning istället för spärrtid. Det är nog inte alls ovanligt vid indraget körkort.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om man är så beroende av sitt körkort i jobbet får man låta bli att köra för fort, han körde 116 på 70-väg.Han har argumenterat för en varning istället för spärrtid. Det är nog inte alls ovanligt vid indraget körkort.
Det håller jag helt med om, dock bemötte jag påståendet om att "slingra sig".Om man är så beroende av sitt körkort i jobbet får man låta bli att köra för fort, han körde 116 på 70-väg.![]()
Gråbo?
You and me bothJag läser en viss tråds rubrik här som "Tidsresor tips!"Hajar nästan till varje gång
(Ridresor ska det vara)
Det är lugnt, jag har vilat så mycket så jag vaknar typ varannan timme. Jag kan börja jaga dig 05.00Ligger i schäslongen och dricker vin. Kommer jag att gå upp kl 09 sharp och måla? Har ställt 700 larm för att detta ska skeDEN SOM LEVER FÅR VÄL EHHHH SEEEE ...
Jag badar badkar! Var alldeles för länge sen! Men hade velat lyssna på Kvällspasset samtidigt, men verkar inte va nåt ikv...?