Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag brukar svara med korkade saker, vilket fungerar förvånande bra, typ, "Nä jag vill inte ha barn för mina hundar hatar barn och när dom är döda så är jag för gammal" eller "Nä jag vill inte ha barn, jag vill roa mig med saker jag tycker är roligt, och barn är skittråkiga, det är bara att gå på Ikea i en timma för att mina äggledare ska torka ihop och dö av allt barnskrik." alt. "Nej jag kan inte få barn, blev steril på senaste barnbidragsfredagen när jag skulle handla."
Kör samma metod nu när folk frågar om jag kan andas i korsett. "Nä jag är död så jag behöver inte andas."![]()
Alltså, jag har barn men blir sjukt provocerad av såna frågor, det är för fan ett fritt val att inte skaffa barn och inte någon jävla norm???? Och vadå inte tillräckligt smart??? Sjukt smart att göra som man själv vill, puckon skaffar barn för att andra vill.
Jävla jubelidiot till människa, snart kommer jag och hälsar på dig och skäller ut människan. ❤❤❤
Om vi tänker brittisk engelska - hur kan du veta?Två lärare gick precis förbi mig och den ena säger till den andra "I can’t find my pants, I just find my girlfriend’s. That’s the level of my problems nowdays"
Han hade i alla fall på sig ett par när han gick förbi... vilket jag är väldigt glad för![]()
Jag funderade i flera sekunder på hur @godisklubba kan veta vad hens lärare har för slags underkläder på sig innan det gick upp ett litet ljus![]()
I England är pants underkläder, så frågan är kanske vad han hade på sig under byxorna![]()
Han syftade på sina (flickvännens...) byxorJag funderade i flera sekunder på hur @godisklubba kan veta vad hens lärare har för slags underkläder på sig innan det gick upp ett litet ljus![]()
Samma här, tre troféer och tre år. 16, 17 och 18.Ja jag fick 16, 17 och 18![]()
Maio och Peach från Mario spelen dasar som Pulp Fiction