Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Som jag menar du...Brukar inte städa så tidigtMen tänkte det var bäst att göra det direkt, så jag inte prokrstinerar det resten av dagen
![]()
Att göra saker på morgonen är det bästa som finns! Älskar att gå upp tidigt och vara produktiv![]()
![]()
Nä, min häst hatar att bli borstad! Och ännu mera nu i fällningstider.Sitter hemma och surar över att jag inte har någon häst att borsta. Är jag den enda som kan bli vansinnigt ryktsugen?
Mvh 10 faldig "rykttävling" - vinnare![]()
Haha du och jag. Kan få akut "sköta häst"-sug. Fixa med hästmat, vika täcken, rykta, tvätta svansar osv.Sitter hemma och surar över att jag inte har någon häst att borsta. Är jag den enda som kan bli vansinnigt ryktsugen?
Mvh 10 faldig "rykttävling" - vinnare![]()
Strumpor är ju klassiskt när man är på GHS. Annars tyckte jag det var lite dåligt utbud på mässan i år. Men likväl fick jag med mig det jag skulle, bortsett halstäcke och maskkit
27 000 000Ska vi lägga ihop och köpa denna och starta lyxkollektiv?Notera att det är två kök, fyra badrum, två ingångar och gott om klädkammare
https://www.hemnet.se/bostad/lagenh...um=link&utm_campaign=tipsa&utm_content=iphone
Jag var helt tvärtom pre-väggen! Utpräglad nattuggla som kunde börja laga mat, städa, plugga kl 23 på kvällen.Jag skulle också vilja vara produktivare, men det kommer runt 11-15, då får jag mest gjort. Efter 18 händer ingenting alls, om jag inte tvingar mig till det heller.tiden 8-10 sitter jag bara och väntar på att kroppen ska bli sugen på att röra sig. Det är ett oerhört slöseri med tid egentligen, men jag har accepterat att min kropp vill ha det så.
Mvh sitter i ridbyxor och väntar på att klockan ska bli 10.00![]()
Han är så BEDÅRANDEJag är FRI!! Hade som mål att vara klar med uppgifterna innan kl 15, och se på fan - jag lyckades.
Känner mig ödlan i Bernard och Bianca, som öppnar sin bur med svansen!
Åh, jag hittade honom! Frank heter han ju
Tillägg: Gud vad länge sen jag såg den..! Först hörde jag bara rösten i huvudet och kunde inte alls placera vad den kom ifrån. Har nog inte sett filmen på 20 år. Konstiga saker man minns ändå![]()
Jag hatar påminnelse-sms, blir så stressad av dem.De där sms:en är himla bra, jag råkade ut för precis samma för en vecka sen![]()