Äh jag testar väl dejtingspelen, de kan ju faktiskt vara roliga att skratta åt pga så himla överdrivnaÅh vad härligt det låter!Bra jobbat!
Förutom eventuellt dejtningsspelen då...![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Äh jag testar väl dejtingspelen, de kan ju faktiskt vara roliga att skratta åt pga så himla överdrivnaÅh vad härligt det låter!Bra jobbat!
Förutom eventuellt dejtningsspelen då...![]()
Spelade faktiskt en gång, oväntat roligtÄh jag testar väl dejtingspelen, de kan ju faktiskt vara roliga att skratta åt pga så himla överdrivna![]()
Jag har en rosa a lá Liza Grevblad![]()
Provat Dream Daddy?Äh jag testar väl dejtingspelen, de kan ju faktiskt vara roliga att skratta åt pga så himla överdrivna![]()
Låter ju perfekt!Vi bestämde oss för att bejaka våra inre latmaskar och strunta i att ut och äta etc IOM Valentines. Vi köpte hem hummer, rökta räkor, havskräftor, aioli och ska göra vitlöksbröd. Och dricka en massa bubbel liggandes framför en film. Så skönt att båda är lika slöa och trötta nu och ingen blir besviken. Bara skönt!![]()
Alltså jag gav det spelet till alla tre förra åretProvat Dream Daddy?
Det är åtminstone inga stora anime bröst i dem!
Ingen chef idag hellerÄr less på en sk medarbetare på jobbet. Han tror att jag är hans klagomur.
Han springer till mig så fort han ser mig. Och klagar och gnäller, på ALLT.
Ska ta upp det med chefen - om hen kommer till jobbet någon dag...
Vi bestämde oss för att bejaka våra inre latmaskar och strunta i att ut och äta etc IOM Valentines. Vi köpte hem hummer, rökta räkor, havskräftor, aioli och ska göra vitlöksbröd. Och dricka en massa bubbel liggandes framför en film. Så skönt att båda är lika slöa och trötta nu och ingen blir besviken. Bara skönt!![]()
Alltså jag gav det spelet till alla tre förra åretJag gissar att detta är hämd. Det är någon sorts underligt krig som pågår
![]()
Det blir nog perfekt!Men åh vad fantastiskt det låter![]()