R
Raderad medlem 68338
Woooooow........Vilken underbar överraskning....
![]()
100% euro dollar!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Woooooow........Vilken underbar överraskning....
![]()
Kan nu checka av de första 59 sidorna..!Ska ta och försöka ta tag i att läsa lite möteshandlingar, ungefär 200+ sidor...
Jag har också någon liten dröm om att åka till antikrundan, det verkar så gemytligt hela grejen. Men jag vet inte riktigt vad jag skulle ta med mig, jag har en hel del porslin som jag vet är värt lite, men jag vet ju redan det.Möjligtvis en större glasflaska som vi har funderat lite över, men det känns lite halvtrist att åka med.
![]()
Jag har bara China Rose, kolla i palettsbladstråden!Har planterat om och delat på alla mina pelargonslicklingar, elefantöron och palettblad. Och slängt de andra växterna som jag bara haft kvar för att jag inte haft hjärta att slänga välmående blommor. Men nu är dom väck!
Så nu finns det lediga krukor..
@Unafraid, är det inte du som säljer palettblad?![]()
Har snart lyssnat klart på HP 2 också. Så mycket man får gjort med hjälp av ljudböcker![]()
Tekniska museet. Ville titta på robot utställningen innan den tog slut. Så himla kul att snacka med robotarVad roligt, vad för museum?
Då måste ju jag också ut. I regenerativ! Får satsa på en modell man monterar på hunden.
Åh! Jag vill ha glass! Men det är så mycket socker i glass
Tekniska museet. Ville titta på robot utställningen innan den tog slut. Så himla kul att snacka med robotar![]()