Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
SpÀnnand, lycka till!!Nu har jag precis skickat ivÀg ansökan till ett nytt jobb!![]()
Oh, ni mÄste ge stackaren lite sockervatten sÄ den har en liten chans att klara sig.IgÄr blÄste denna krabat in i stallet, 16de februari
![]()
Kan behöva sig en hutting sÄhÀr pÄ vÄrkantenOh, ni mÄste ge stackaren lite sockervatten sÄ den har en liten chans att klara sig.![]()
SpÀnnand, lycka till!!
NÀr jag tÀnker efter blir det faktiskt fult i skrift, men jag har inte tÀnkt pÄ det tidigareTalsprÄk. I meningen det anvÀndes blev det inte alls bra.![]()
Tex medanNÀr jag tÀnker efter blir det faktiskt fult i skrift, men jag har inte tÀnkt pÄ det tidigare
NÀsta stora frÄga: vad ska man anvÀnda istÀllet dÄ? Under tiden? Samtidigt?
Det heter ju faktiskt "medan" och det Àr ocksÄ det man skriver - inte "medans".NÀr jag tÀnker efter blir det faktiskt fult i skrift, men jag har inte tÀnkt pÄ det tidigare
NÀsta stora frÄga: vad ska man anvÀnda istÀllet dÄ? Under tiden? Samtidigt?
Det Àr inte fel att skriva medans men det Àr mer en vardagligare variant av medan.Det heter ju faktiskt "medan" och det Àr ocksÄ det man skriver - inte "medans".![]()
DÀr sa du nÄgot!Jag har skurat nÀstan hela golvet plus tagit bort lite flÀckar som det aldrig blivit av att jag kommit mig för att göra.
Nu elva-kaffe.
DÀr sa du nÄgot!
Elvakaffe ahhh
(Har just druckit kvart i elvakaffet men det hör inte till saken)