Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om man mosar en avokado idag för att ha till frukost i morgon, håller den sig fräsch då?Någon som vet?
Perfekt, har ingen lust att ställa mig i morgon bitti och göra frukost för att ha med till jobbet nämligen.ja om du lägger den lufttätt i kylen
Vägrar borsta tänderna med vin igen så nu har jag bunkrat upp inför morgondagens vattenavstängning
Visa bifogad fil 45716
Du skulle sagt cellprov!En hypokondriker lovade köpa en flaska Pol Roger om jag kunde gissa en medicinsk undersökning denne inte gjort. Jag drog till med mammografi. Men jo då, det hade HAN visst gjort. Ingen skumpa för mig!![]()
Prostataundersökning, det gör man nog inte så gärna.En hypokondriker lovade köpa en flaska Pol Roger om jag kunde gissa en medicinsk undersökning denne inte gjort. Jag drog till med mammografi. Men jo då, det hade HAN visst gjort. Ingen skumpa för mig!![]()
En hypokondriker lovade köpa en flaska Pol Roger om jag kunde gissa en medicinsk undersökning denne inte gjort. Jag drog till med mammografi. Men jo då, det hade HAN visst gjort. Ingen skumpa för mig!![]()
Prostataundersökning, det gör man nog inte så gärna.![]()
Jag har precis skickat iväg ett mail om hur man lägger in sig på möte i växelappen. Är så vansinnigt trött på att inte kunna göra ett bra jobb när jag svarar i växeln. Snart ska jag även skicka ett mail om att vi som sitter i växeln måste få veta om de ändrat något i hur de vill att vi ska koppla (det har de gjort utan att tala om). Nu har jag gjort "fel" i två månader utan att veta om det, och fick en utskällning om att jag gör "fel" när jag kom till jobbet i morse.
Jag har blivit någon form av besvärlig motvallskärring här på jobbet, uppbackad av bästa kollegan som äntligen är tillbaka från sjukskrivning.
Tydligen behövde jag bara en knuff i rätt riktning. Är ju livrädd för att vara besvärlig/ivägen/jobbig vanligtvis. Men mina kollegor är ju konstant besvärliga/ivägen/jobbiga mot mig, så det känns välmotiverat. Tror jag(mår ändå lite dåligt över det
)
NU FÅR DET VÄL ÄNDÅ SLUTA REGNA![]()