Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Prostataundersökning, det gör man nog inte sÄ gÀrna.![]()
Det blir nog VĂLDIGT gott kaffe pĂ„ det ocksĂ„......... Kanske kan vara bra att ha liiiiiite vanligt vatten till hands ocksĂ„VĂ€grar borsta tĂ€nderna med vin igen sĂ„ nu har jag bunkrat upp inför morgondagens vattenavstĂ€ngning
Visa bifogad fil 45716
Ălskar sĂ„na drömmar. I mina drömmar nĂ€r jag trĂ€ffar farmor Ă€r hon som innan hon blev dement - dĂ„ blir jag alltid sĂ„ himla glad.Slöar 10 minuter nĂ€r jag borde diska och plocka ihop innehĂ„llet i en kasse som hundarna rivit ut i hallen innan jag mĂ„ste Ă„ka in 3 timmar tidigare pĂ„ ett möte pĂ„ jobbet. Underbart vĂ€der, sĂ„klart, jag hade kunnat plockat ute istĂ€llet för att Ă„ka pĂ„ mötet.
DÀremot har jag sovit underbart inatt och drömt om morfar, mormor och pappa.Typisk att jag inte kunde fÄtt sova lite lÀngre och trÀffa dem mer, men jag var glad nÀr jag vaknade för det var sÄ roligt att trÀffa dem igen och fÄ prata lite Àven om jag Àr ledsen nu. SÄ skönt ÀndÄ att fÄ vakna utvilad, istÀllet för som ett vrak som efter de sista nÀtterna.
Och dÀr var mina 10 minuter slut.![]()
Honda cr-vSvĂ€r tyst för mig sjĂ€lv och vĂ€nder kronor för att se hur jag ska ha rĂ„d att köpa en biljĂ€vel som 1. GĂ„r som dragbil pĂ„ b-kort, 2. Rymmer en hund och mĂ€nniskor och 3. Ăr pĂ„litlig sĂ„ jag inte behöver lĂ€mna in den i tid och otid.
Min gamla subaru hÄller pÄ att ta knÀcken pÄ mig, speciellt nÀr vi i panik fick Äka och köpa en till bil i somras för att den stod ett par veckor pÄ verkstad. Det gÄr inte!!