Hm, det är ytterligare en slant för att få "samma" som Avensis... Gud det är inte lätt!Honda cr-v?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hm, det är ytterligare en slant för att få "samma" som Avensis... Gud det är inte lätt!Honda cr-v?
Är stressad för jag vet inte vad jag ska köpa till mamma i födelsedagspresentGooglar runt som en galning men kan inte komma på något. Argh!
Inget inplanerat tyvärr. Annars hade det varit klockrent.Ni kanske har nåt inplanerat som hon behöver något till?
----
Jag dricker kaffe på lunchen och sen ska jag promenera ner på stan i ☀en och träffa min bror och brorson ☺.
Inget inplanerat tyvärr. Annars hade det varit klockrent.![]()
En upplevelse tillsammans kanske? Antingen någon föreställning eller kanske en spadag?Är stressad för jag vet inte vad jag ska köpa till mamma i födelsedagspresentGooglar runt som en galning men kan inte komma på något. Argh!
Spadag var ett bra förslag. Föreställningar osv går inte eftersom hon har en sjukdom.En upplevelse tillsammans kanske? Antingen någon föreställning eller kanske en spadag?
Haha ja exakt! Fast lite mer som ett ogräsSom en... växt??![]()
Ja hade kunnat va! Svinmålla -lika som bärGråbo?
Det är SÅ FANTASTISKTSolen vräker ner och det är +12 grader i kuvösen,och det blåser INTE![]()