Vad är det nu då?Ojoj nu är det drama på g på jobbet. Chef mot chef krig. Mitt fel
Kan någon komma över med popcorn?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad är det nu då?Ojoj nu är det drama på g på jobbet. Chef mot chef krig. Mitt fel
Ojoj nu är det drama på g på jobbet. Chef mot chef krig. Mitt fel
Lång historia kort: Jag skrev ett mail till alla om att det är bra om vi i växeln vet om det ändras i hur vi ska koppla, annars kan vi inte veta att vi gör fel. (De hade bestämt en ändring utan att säga något till oss som har växeln - och i morse fick jag en utskällning kring det) Jag var besvärlig helt enkeltVad är det nu då?
Lymfmassage?Spadag var ett bra förslag. Föreställningar osv går inte eftersom hon har en sjukdom.
Vi har varit på spa tidigare och det var uppskattatHon har pratat om någon massage hon velat testa... Körtelmassage? Vad det nu hette.
Ja! Så hette det ju. TackLymfmassage?
Väntar på att mina kanelbullar ska bli klara!
Mvh Hon som förtjänar nybakade bullar efter att ha stått i vedförrådet och skyfflat ut nästan 15 spannar regnvatten. Och MER ska det komma.......
![]()
ingen chef på jobbet idag heller, svarar inte på telefon eller sms...Blåst och regn till och från idag med
Fick min lönespec på Kivra idag. Inte har min sk chef fixat det som de drog fel (hade semester en jobbhelg i nov) på min lönRingde Löne service, de sa att jag måste prata med chefen. Chefen går inte att få tag på, varken på jobbtelefon, mobil eller sms
Så less på mitt jobb nu!