En brusten krängningshämmare var resultatet av dagens besiktning, men jag antar att det kunde varit mycket värre (bilen 14 år gammal och har gått drygt 23000 mil). Det är nog ingen dyr grej, om jag förstår rätt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag med... Men på mig stämmer det rätt bra (om det nu skulle vara något fel/någon bug?). Jag har nämligen varit medlem sedan 27 december 2003. Oj......vad länge......16 år på BukeTrofèernas dag
Jag fick också för 16 år idag, men den borde jag ha fått i september. Det är väl någon sorts uppsamlingsheat idag![]()
Två lärare gick precis förbi mig och den ena säger till den andra "I can’t find my pants, I just find my girlfriend’s. That’s the level of my problems nowdays"
Han hade i alla fall på sig ett par när han gick förbi... vilket jag är väldigt glad för![]()
Boken handlar om talspråk, så jag tänkte skulle..Det ska inte vara med en tepåse i?![]()
Det fullkomligt skriker solbrillor och hatt!
Tror du blir fabulous i den.
Köpte! Har en rosamönstrad sidenkaftan att ha över som jag tror kommer bryta av snyggt mot!
Överaktiv GunnarJa jag fick 16, 17 och 18![]()
Jag köpte en i samma modell för några år sedan. Billig och väldigt skön. Sitter ju lite bättre om man inte bara ska ligga still och sola.
Låter som en snygg kombo!
"Vill du inte ha barn för att du tänker att du inte har tillräckligt med ork eller inte är tillräckligt smart? Du borde inte tänka så, du skulle bli en bra mamma."
Jag behöver semester.
Fejkade ett samtal så jag slapp svara på frågan. Förstår inte varför hen är så himla besatt över att jag inte vill ha barn. Tur det bara är 10 minuter kvar tills jag kan fly, och att jag får jobba hemifrån i morgon (förhoppningsvis).
"Vill du inte ha barn för att du tänker att du inte har tillräckligt med ork eller inte är tillräckligt smart? Du borde inte tänka så, du skulle bli en bra mamma."
Jag behöver semester.
Fejkade ett samtal så jag slapp svara på frågan. Förstår inte varför hen är så himla besatt över att jag inte vill ha barn. Tur det bara är 10 minuter kvar tills jag kan fly, och att jag får jobba hemifrån i morgon (förhoppningsvis).
Inte jag heller.Jag har inte fått någon trofé![]()
Jag har inte fått någon trofé![]()
Min bestod av kanelbulle och ostbågar, ännu mer näringsrikt!Min lunch bestod av en varmkorv och en kanelbulle. Kanske inte världens bästa och näringsrika lunch men jag var så himla sugen på varmkorv och kanelbulle
Skulle egentligen gått hem och jobba hemifrån men kollegan som ska avlasta mig är som vanligt systematiskt sjuk i dag. Hoppas hen kommer i morgon för då är det tänkt att jag jobbar hemifrån hela dagen.
Jag funderade i flera sekunder på hur @godisklubba kan veta vad hens lärare har för slags underkläder på sig innan det gick upp ett litet ljusI England är pants underkläder, så frågan är kanske vad han hade på sig under byxorna![]()