Har just skrivit mail till mina professorer att jag är sjukskriven igen, men denna gång blir det resten av terminen. Känns jobbigt med tanke på att jag är den enda i klassen. Men nu är det gjort iaf.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åhhh neeejHar en helveteshelg. På måndag ringer jag veterinären för att ta bort katten. Hon har tacklat av för mycket och jag vill inte hon går ner sig helt. 16 år är imponerande trots allt.
Men jag går sönder![]()
Jo det skulle det!Nej jag har inte gjort det. kan inte lägga ut alla bilderdet skulle inte vara roligt för er!
Hmm, skulle vara något för hobby möjligtvis. Om det inte stör er.Jo det skulle det!
Kan du inte öppna Tranans foto-tråd?![]()
stör?Hmm, skulle vara något för hobby möjligtvis. Om det inte stör er.
Oj, så flitigtVattnat blommor, dammsugit hela huset, samlat ihop smutstvätt, rensat badrumsskåp och diskat. Nu vänta på pastavattnet...
Då öppnar jag en under hobby.stör?
Om man inte är intressserad av tråden öppnar man den inte. Så enkelt är det.
Tror det finns många som skulle vilja se dina bilder.
Jag gillar dina bilder och följer dig på Instagram sen några veckor. Jag blir inspirerad att fota själv när jag ser dina bilder när jag tycker att det inte finns något alls att fota ute mer än grått, grått, gråttHmm, skulle vara något för hobby möjligtvis. Om det inte stör er.
Som flera redan sagt, du har gett henne ett långt liv bra liv. Dessutom hos en fantastisk matte. Beslutet att behöva ta bort ett djur är aldrig kul men att du gör det nu, innan det gått ännu längre, visar på att du tänker på hennes bästa.Har en helveteshelg. På måndag ringer jag veterinären för att ta bort katten. Hon har tacklat av för mycket och jag vill inte hon går ner sig helt. 16 år är imponerande trots allt.
Men jag går sönder![]()
Har en helveteshelg. På måndag ringer jag veterinären för att ta bort katten. Hon har tacklat av för mycket och jag vill inte hon går ner sig helt. 16 år är imponerande trots allt.
Men jag går sönder![]()