Skulle det nog kunna vara, jaStatistiska centralbyrån?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skulle det nog kunna vara, jaStatistiska centralbyrån?
De springer kanske från stormen..... Undrar hur oväder påverkar de vilda djuren egentligen?Fyra rådjur kutade just förbi![]()
Själv är jag stolt över att jag vaknade innan 10.30 idagRedan städat sovrummetHänder inte allt för ofta
![]()
De springer kanske från stormen..... Undrar hur oväder påverkar de vilda djuren egentligen?
Fanns den redan år 1911?Statistiska centralbyrån?
Enligt wikipedia:Fanns den redan år 1911?
Vi sitter i Scandinavium och väntar på att dagens andra klass ska starta.
Jag är lite grinig för att det enda jag har shoppat till mig själv är strumpor men jag har inte hittat något jag behöver eller kan tänka mig att vilja ha(Det sistnämnda är alltså något som är såpass billigt att det motiverar ett inköp.)
Hur många sekundmeter blåste det hos digHar ont i kroppen. Dagen började bra med kortare ritt ute i helt ok väder. Men efter det har jag röjt i skogen -plockepinn och det känns i kroppen.
Fortfarande hur mycket som helst att ta rätt på. Fokus på att få bort de som ligger i stora skogshagen. Resten är inte så akut med. I natt hade tre stora träd vält och igår var det fyra. Utanför är det så många så de har jag inte räknat men med dem utanför kan jag vänta med till sommaren i värsta fall om jag inte hinner under våren.
Enligt SMHI så 24 m/s men kändes som mer.Hur många sekundmeter blåste det hos dig??
Det kan man nog inte riktigt lita på..... Jag pratade med mamma igår. De bor ca 1,5-2 mil härifrån. Inte ens vi hade samma väder, så variationerna - även lokalt - har nog varit väldigt stora!Enligt SMHI så 24 m/s men kändes som mer.
De där sms:en är himla bra, jag råkade ut för precis samma för en vecka senFick ett sms från tandläkaren med påminnelse att jag har tandläkartid imorgon fm. Det hade jag ju såklart 100% euro dollar stenkoll på!
Inte![]()