Nu ska jag köra till stallet 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alltså, jag körde mitt vanliga uppifrån och ner, höger till vänster i varenda rum. Då öppnar jag alla väskor, lådor och skåp som finns, och tittar ovanpå och under saker, flyttar saker osv. SupermetodisktHur kom du ens på att leta där?![]()
Nej, konstigt nog har alienkollegan galet bra koll på var allt ligger och där hade jag bara gått till hans skåp där det står "verktyg" och hittat laserpasset på mindre än en minut. Om han hade haft ett laserpass vill sägaVar det alienkollegan?
Har sorterat ut kläder från klädkammaren och böcker från en av alla bokhyllor som jag ska försöka få iväg till second hand idag.
Känns bra att börja sortera ut redan nu, har så lite ork så att ta lite varje dag är nog enda alternativet.
Ja, känns kul!Det är väl ändå det bästa; att ta lite pö om pö tycker jag. Vad kul med flytten och lixom omstart för dig!
.
Mums?Vad tror vi om potato buns på surdeg? Hiss eller diss? Jag har gjort dem på jäst och särbon är helt galen i dem men jag gillar ju att greja med min surdeg![]()
Låter supergott, bjuder du när jag kommer och hämtar den neongröna pallyftaren i limousinen? Taxametern kan ju gå ett tag tänker jag.Vad tror vi om potato buns på surdeg? Hiss eller diss? Jag har gjort dem på jäst och särbon är helt galen i dem men jag gillar ju att greja med min surdeg![]()
Mums?![]()
Låter supergott, bjuder du när jag kommer och hämtar den neongröna pallyftaren i limousinen? Taxametern kan ju gå ett tag tänker jag.![]()
Dagens ”hårda arbetspass”: ledsaga en person ut till skärgården.