Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har sjukt mycket jag borde läsa så nu har jag dammsugit husetoch eftersom jag har varit så duktig och dammsugit så får jag ta en fika paus.
![]()
Funderar på att äta en delicato boll till, annars somnar jag nog...![]()
Jag kastade mig över "Köp 3 betala för 2".Hehe och jag som suktade efter en sån när jag var i affären meeeen kände mig duktig när jag vände ryggen till.
Det är väldigt olika för mig, men litteraturvetenskap är visst något som ger motstånd hos mig.Jag minns det från när jag pluggade och när jag skrev avhandling. Allt var skinande rent så fort det började närma sig någon form av deadline. Numera är det faktiskt tvärtom - endast snabbmat, snabbdammsugning och snabbsömn när en deadline närmar sig!
Jag får inte heller på mig bältet på västtrafiks bussar utan att klä av mig och verkligen pressaJa, det förvånade mig rejält första gången jag skulle ta på mig bältet i denna bussen! Jag har ju svårt för saker som kommer nära om mig och har för vana att dra ut bältet längre än vad som egentligen behövs när jag ska ta på mig det. Då kan jag rätta till det bekvämt direkt och slipper alla obehagliga panik-känslor. Men i denna bussen är bältet jättekort, det når om mig men det är inte mycket extra-bälte kvar. I de äldre bussarna har jag aldrig dragit ut det så långt som det går, de bältena är betydligt längre.
Så jag förstår om folk inte får på sig bältet. Jag menade absolut inte mitt inlägg som kritik åt folk som är för stora för att få bältet att nå, om det var så det uppfattades så ber jag om ursäkt! Tycker helt ärligt att det är katastrofalt dåligt planerat av Västtrafik. Bussarna blir ju inte direkt mer tillgängliga för alla på detta sättet...
Tillägg: Jag förutsätter att de som inte har på sig bältet inte har det av en anledning och jag kräver inte att folk ska tala om det för mig. Däremot önskar jag att fler har på sig bältet eftersom det inte bara handlar om ens egna säkerhet. Men så länge bältena är för korta så förstår jag att det inte går och då måste västtrafik börja genom att tex förlänga bältena så att alla kan ha på sig bältet.