Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
samma härAll vacker snö håller på att regna bort![]()
Lustigt med smärtstillande och morfinpreparat. Jag har också provat Tramadol och Citodon, inget av det hjälper eller ens märks, jag kan lika bra ta ett sockerpillerJag fick Tramadol utskrivet för många år sedan när jag hade ett rejält anfall av ischias. Det var fullständigt värdelöst. Jag blev jättetrött och behövde sova 14 timmar om dygnet, men hade precis lika ont.
Långt senare läste jag att det finns folk som missbrukar Tramadol. Jag gissar att de reagerar helt annorlunda än jag.
har mer citodon än vad jag är bekväm med. har inte tagit någon på ett bra tag. för när jag kan gå och ta det känner jag att jag klarar mig och när det behövs kommer jag inte åt det! Man är så smartLustigt med smärtstillande och morfinpreparat. Jag har också provat Tramadol och Citodon, inget av det hjälper eller ens märks, jag kan lika bra ta ett sockerpillerTar jag Cocilliana så får jag blodtrycksfall och svimmar, men det hjälper inte mot t.ex hosta
Värdelöst!!![]()