Vad gör vi? Del CXXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det är vaarmt🥵
Upptäckte precis att det ser ut som jag kissat på mig, det har jag inte. 🙈🤣
Note to self: inga beiga shorts med 31 grader i skuggan.

På trädäcket är det just nu *trumvirvel *
Screenshot_20210716_153043_com.tr.kavuntek.thermometer.webp

Det är vaarmt🥵
Upptäckte precis att det ser ut som jag kissat på mig, det har jag inte. 🙈🤣
Note to self: inga beiga shorts med 31 grader i skuggan.

På trädäcket är det just nu *trumvirvel *
Visa bifogad fil 73739

Jag har hakat av ett antal fönsterbågar för oljning/linoljemålning/kittpåfyllning, dvs det kommer att ta några dagar att få dem i ordning för att sättas tillbaka. Det borde få väder-Saurons öga att vända sig hit och locka fram minusgrader eller ösregn.

Vi sov visst till 11 och sen blev det soffläge lääänge. Verkligen lazy day! 😅💁‍♀️. Menä ett besök bort till ICA I samhället ett stycke längre bort (kändes lite konstigt utan personräkning nu när de lättar restriktionerna ännu mer) och så till gårdsbutiken för riktiga hamburgare (inget vi köper i vanlig affär längre sen vi testat dessa, mycket bättre mat✌😋) och deras egna grovkorniga lagom starka senap som är gott att bryta av med mot Johnnys sötstarka vi annars köper ☺). Nu är det stalldags 😊.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Svårt att både sätta rubrik och välja prefix på detta. Häromdagen var jag med om en lite dramatisk händelse på jobbet och i efterhand... 2
Svar
30
· Visningar
2 094
Senast: ameo
·
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 697
Senast: Takire
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
37 303
Hundavel & Ras Något som kommit upp i mitt flöde de senaste dagarna är artiklarna och diskussionerna angående blandrasavel och renrasavel i Borås... 4 5 6
Svar
108
· Visningar
4 794
Senast: Dentaku
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka