Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Be att få ta dit vinylmaskinen o blinga o nammna hela kuvösavd.
Kan lika gärna klä in hela rummet i rosa och spets på en gång i så fall (dvs sånt jag verkligen avskyr, har meddelat att den som ger oss rosa puttinuttgrejer blir strypt på plats)Be att få ta dit vinylmaskinen o blinga o nammna hela kuvösavd.![]()
Skickar en rosa tutukkjol till bukettenKan lika gärna klä in hela rummet i rosa och spets på en gång i så fall (dvs sånt jag verkligen avskyr, har meddelat att den som ger oss rosa puttinuttgrejer blir strypt på plats)
I vilket sammanhang? I retail är de så vana vid turister så de kanske testade sig fram?
Imorgon ska jag på ett möte med endast danskar. Antar att det blir på danska då jag är i minoritet. Dock har jag övat upp mig senaste åren så jag förstår det mesta (utom siffror)
När jag jobbade på Statoil började jag prata engelska med en kund. Jag kunde inte för mitt liv lista ut vad människan pratade för språk, det visade sig vara skånska.
Om hon nån gång själv önskar sig en sån så är du varmt välkommen att göra detSkickar en rosa tutukkjol till buketten![]()
Jag kan inte sticka![]()
Inte allshar varit så ofta i Danmark att det oftast inte är några problem, det skulle isf vara dialekter som ställer till det. Norska, nja... pratar de som Skavlan är det väl ok
![]()
Kör! Hon kanske tycker hon har en häftig mamma iställetFick precis just nu lust göra en rosa ombre i håret. Dottern skulle antagligen säga upp bekantskapen helt och skrika 50-årstantkris![]()
Fick precis just nu lust göra en rosa ombre i håret. Dottern skulle antagligen säga upp bekantskapen helt och skrika 50-årstantkris![]()
Fick precis just nu lust göra en rosa ombre i håret. Dottern skulle antagligen säga upp bekantskapen helt och skrika 50-årstantkris![]()