Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hade jag varit intresserad av stickning så hade det varit perfekt att lära sigLär dig? Perfekt tillfälle!
Kanske bäst att börja med en mössa eller något dock, inte någon jätte svår tröja.![]()
Fast det betyder ju att du kan åka hem över natten eller dagen o gosa lite med häst o katter. Om du skulle vilja och att du är frisk nuGissa vem som nu är utskriven från sjukhuset. Men det gör inte så stor skillnad, vi är ju kvar här ändå tills sparven kan flyttas
Kom ihåg att kontakta FK för VAB om du inte är sjukskriven längre.Gissa vem som nu är utskriven från sjukhuset. Men det gör inte så stor skillnad, vi är ju kvar här ändå tills sparven kan flyttas
Rosa puttinuttgrejer förstår jag men lite lagom rosa volanger är väl okej?Kan lika gärna klä in hela rummet i rosa och spets på en gång i så fall (dvs sånt jag verkligen avskyr, har meddelat att den som ger oss rosa puttinuttgrejer blir strypt på plats)
VAB?? Finns inte tillfällig föräldrarpenning kvar?? Det fick jag till sonens beräknade födelse blev.Kom ihåg att kontakta FK för VAB om du inte är sjukskriven längre.
Det är samma sak.VAB?? Finns inte tillfällig föräldrarpenning kvar?? Det fick jag till sonens beräknade födelse blev.