Hemma från stallet. En stund på soffan nu, sedan ska jag skriva ut lite kurslitteratur.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kan tillägga att det inte dras några vanliga föräldradagar heller. Vi har obegränsat av dom tillfälliga tills hon får bo hemmaFörlossning är ingen sjukdom, eller hur det var. Spelar ingen roll egentligen, vi får ta ut vab (även kallat tillfällig föräldrapenning pga vård av allvarligt sjukt barn) båda två så länge hon är inlagd och ersättningen är densamma som jag förstått det
Har du fyllt på kaffe?Efterlysning: Hjärna sökes,gärna med minnesbank.
Satte på kaffe,kom inget,glömt att slå på on knappen, gjorde det,kom fortfarande inget kaffe, inget vatten ifyllt![]()
Så bra.Kan tillägga att det inte dras några vanliga föräldradagar heller. Vi har obegränsat av dom tillfälliga tills hon får bo hemma
Sitter i kuvösrummet och tittar på en sovande sambo som är nedbäddad under filt med en lika sovande dotter någonstans där under. Och så hör man ett extremt sövande luftflödesljud. Det är nästan omöjligt att hålla sig vaken själv, speciellt när det känns som att jag kollat igenom hela internet redan (och bara har tillgång till mobilen). Nån som har bra tips på sysselsättning?
Gissa vem som nu är utskriven från sjukhuset. Men det gör inte så stor skillnad, vi är ju kvar här ändå tills sparven kan flyttas
Ligger i sängen instängd för jag är sjukt frustrerad på maken just nu.
Härligt!Är helt mör och ska knoppa av. Tack så mycket för alla tummar, jag tycker nog det gått bra idag och hoppas det fortsätter så imorgon![]()
Den är jättebra! (Såg den för många år sedan)Glada Änkan!
Det var det enda jag gjortHar du fyllt på kaffe?