Vad gör vi? Del LXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ska tvätta imorgon så tyckte att sunkhalvsketna byxor kunde jag ha hemma idag och springa ut med sopor innan man duschar går ju, jag hinner inte mer än ut i trappen så kommer snygga grannen vänder och glatt säger att han kan ta mitt med för vi ser ut att vara på väg till samma ställe.
Jag förklarade aldrig att jag desperat letade efter ett helt annat ställe än han ens misstänkte, den där berömda luckan att rasa ner i när det behövs utan fick bara fram: Tack så snällt men det behöver du verkligen inte.
Men han skulle ändå till bilen så går ju förbi soprummet och var redan några steg närmare dit än mig så jag lämnade snabbt över påsen tackade igen och smet in till mig.

Funderar på om jag törs gå ut och röka innan duschen? Men borde funka, betydligt mörkare än i trapphuset och övriga grannar struntar jag hejd löst i om jag skrämmer slag på.

:arghh::banghead:

Ska tvätta imorgon så tyckte att sunkhalvsketna byxor kunde jag ha hemma idag och springa ut med sopor innan man duschar går ju, jag hinner inte mer än ut i trappen så kommer snygga grannen vänder och glatt säger att han kan ta mitt med för vi ser ut att vara på väg till samma ställe.
Jag förklarade aldrig att jag desperat letade efter ett helt annat ställe än han ens misstänkte, den där berömda luckan att rasa ner i när det behövs utan fick bara fram: Tack så snällt men det behöver du verkligen inte.
Men han skulle ändå till bilen så går ju förbi soprummet och var redan några steg närmare dit än mig så jag lämnade snabbt över påsen tackade igen och smet in till mig.

Funderar på om jag törs gå ut och röka innan duschen? Men borde funka, betydligt mörkare än i trapphuset och övriga grannar struntar jag hejd löst i om jag skrämmer slag på.

:arghh::banghead:
Ja självklart gå ut! Har du tur kanske han kommer tillbaka

Aaaah! Dåligt samvete över den avstängda telefonen :cautious:
Också en sak att jobba på. Aah, ytterligare ett måste! :cautious:

Jag orkar inte!
Går och lägger mig i sängen och läser istället.

Vädrar min 30 grader varma lägenhet. Golvet knäpper av kalluften som kommer in O_o
Det kommer väl vara så här tills de justerat värmesystemet och satt tillbaks termostaten. Jag kommer nog få sova med öppet fönster. :meh:

Men jag minns en gång då en av vår samarbetspartners ringde när jag var ute och red. Han kunde ju inte veta att jag just den dagen inte var på jobbet.

Jag köpte vårat hus på en ridtur :D Lyckades dock ge mäklaren fel personnummer på sambon :angel: (men det gick lätt att rätta till!)

Idag är jag lycklig! Red lektion nu ikväll och det var det klart bästa pass jag ridit på länge nu. :up: Har ju kämpat mot rädsla den sista tiden, men idag bara flöt allt på. Han var lugn, jag var lugn, allt bara fungerade. :D Förra veckan var jag nära att lägga ut annons på honom, nu är jag glad att jag inte gjorde det
:love::love::love::love::love::love::love:

Vädrar min 30 grader varma lägenhet. Golvet knäpper av kalluften som kommer in O_o
Det kommer väl vara så här tills de justerat värmesystemet och satt tillbaks termostaten. Jag kommer nog få sova med öppet fönster. :meh:
Åh, fy, så vidrigt... :crazy: Jag gillar att ha runt 21-22 grader när jag är uppe, och gärna bara runt 16-18 grader när jag sover (kallare går också bra, om täcket är varmt och mysigt :) ). Jag har det hellre åt det kallare hållet och klär på mig lite mer i stället, än för varmt! Hoppas att det blir fixat hos dig snart.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag vill göra något i sommar på min semester. Jag känner att jag vill uppleva något och liksom unna mig själv någonting.😊 Kanske resa... 2 3
Svar
46
· Visningar
2 308
Senast: corzette
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 414
Relationer Jag fick en fråga från min partner här om dagen, som gjorde mig lite bestört... Han frågade vad jag skulle med honom till om det inte är... 2
Svar
31
· Visningar
3 005
Tjatter Viktigt att stretcha när en jobbat hårt! 49 50 51
Svar
1 007
· Visningar
29 291
Senast: Lilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser