Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Okkanske liiite långt för min del
![]()
Jag med. I PragJag har ätit på KFC en gång i mitt liv. Då i Dublin![]()
Fast det är det ju så fort det kommer 4 snökorn i flockmen, var är all snö?? Var väl kaos i Stockholm idag??
Ljuslykta men var är ljuset
Fast inte med metallpinnar, va? Dom där mäter currylinjer.Så gjorde vi med.
Det sitter faktiskt en bit av ljusslingan inne i lyktan, så det så.....Ljuslykta men var är ljuset![]()
Snyggt! Vilken fin idé
TackSnyggt! Vilken fin idé!
Nej, träpinnar.Fast inte med metallpinnar, va? Dom där mäter currylinjer.
Ja självklart gå ut! Har du tur kanske han kommer tillbakaSka tvätta imorgon så tyckte att sunkhalvsketna byxor kunde jag ha hemma idag och springa ut med sopor innan man duschar går ju, jag hinner inte mer än ut i trappen så kommer snygga grannen vänder och glatt säger att han kan ta mitt med för vi ser ut att vara på väg till samma ställe.
Jag förklarade aldrig att jag desperat letade efter ett helt annat ställe än han ens misstänkte, den där berömda luckan att rasa ner i när det behövs utan fick bara fram: Tack så snällt men det behöver du verkligen inte.
Men han skulle ändå till bilen så går ju förbi soprummet och var redan några steg närmare dit än mig så jag lämnade snabbt över påsen tackade igen och smet in till mig.
Funderar på om jag törs gå ut och röka innan duschen? Men borde funka, betydligt mörkare än i trapphuset och övriga grannar struntar jag hejd löst i om jag skrämmer slag på.
![]()
Prova Zomig nazal. Finns receptfritt på apotek.Huvudvärken vägrar ge sig.
Ska dricka nåt och sen sova.
För mycket överlag just nu
Men jag minns en gång då en av vår samarbetspartners ringde när jag var ute och red. Han kunde ju inte veta att jag just den dagen inte var på jobbet.
Åh, fy, så vidrigt...Vädrar min 30 grader varma lägenhet. Golvet knäpper av kalluften som kommer in
Det kommer väl vara så här tills de justerat värmesystemet och satt tillbaks termostaten. Jag kommer nog få sova med öppet fönster.![]()