Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så skönt! Vi har fått full pott här nu ocksåMin gav upp strax efter att jag skrev mitt inlägg![]()
Är så irriterad över att post nord antagligen tappat bort en räkning.. har inte så stor lust att behöva betala massa förseningsavgifter för att fakturan kommit bort![]()
Boka hemkörning så ingår destruktion just nu.Fort men fel man vi väl konstatera att vårt besök på Ikea blev, jag har varit helt hundra på att vi har haft två 80 sängar, så pass att jag inte ens har övervägt att mäta dem, alltså köpte vi två 80 sängar till oss... Bara den fina lilla detaljen att de var visst 90...
Så nu blev det lite körigt... Två madrasser som tar upp typ hela hallen, man får gå sidledes förbi
Så i morgon ska maken åka och hyra ett släp i lilla staden, hämta mig vid tåget i den stora staden och innan dess fått sin kusin att hjälpa honom att lyfta in madrasserna i den hyrda släpkärran. Sen ska vi bränna iväg till Ikea, göra ett byte, bränna hem med nya madrasser, bära in dem och bära ut de gamla, köra till tippen, lämna släpet och sen åka och vara ledare på skyttet. Dvs jag kommer inte att se många minuter av hemmet i morgonBarnen får ta tåget från skolan till lilla staden och skyttet.
Till mitt försvar att jag trodde att sängarna var 80 breda så är de 16 år gamlaoch det har under många år varit väldigt trångt i sängen med barn som vill sova där.
![]()