Snurrfian
Moderator
Nåja vi måste ju ändå tillbaka med de som vi köpte felBoka hemkörning så ingår destruktion just nu.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nåja vi måste ju ändå tillbaka med de som vi köpte felBoka hemkörning så ingår destruktion just nu.![]()
Det ska vara i hela landet så vitt jag vet.Nåja vi måste ju ändå tillbaka med de som vi köpte feloch så måste vi ändå lämna kärran i lilla staden så då kan vi lika gärna svänga förbi och slänga de gamla. Men jag undrar om det kanske är någon lokal variant hos er? För vi frågade om hemkörning och de sa inget om att de tog med sig de gamla då.
![]()
Det gick inge vidare eller så har jag en ovanligt liten flockVarför ska man räkna får egentligen? Varför inte något annat djur!
Undrar hur många får någon har räknart som flest?
Ska testa och räkna får och se hur länge jag orkar
Håller tummarna och blir nyfiken på varförTeoretiskt är jag vaken. I praktiken vet jag inte riktigt men jag har varit ut och satt i motorvärmaren iaf.
Är lite nervös inför dagen och morgondagen så har någon lust att hålla några tummar är jag glad![]()