Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Inglorion är det någonstans folk håller på hierarkierna så är det de med titlar (dock långt ifrån alla!). Ju högre desto svinigare beteende. När jag pluggade blev min yrkesgrupp rätt bra diskriminerad av lärare och föreläsare emellanåt. Som tur är försvinner det mer och mer med generationsväxlingen![]()
Härligt!Behöver mindre smärtlindring numera. Har det senaste dygnet klarat mig på tre morfinkapslar (utöver konstant alvedon och niferex), trots att dom då inte överlappar och att jag har möjlighet att ta upp till sex st per dygn.
Himmel så bra.Oj, vad jag har sovit i natt. Det blev nog en drygt nio timmar.
varnärhur?Jag har just bokat en resa till sol och värme!
Ja alltså, det är ju så uppenbart att de som organiserar typ vill ha andra personers idéer och sen antagligen kommer skriva en artikel om det (med andra personers planer typ). Den ena är komisk för kriterier var citations men hen har knappt några själv? Smart plan för att få några dock antar jag. Den andra organisatören brukar vara ok så är lätt förvånad men tror ett par av hens egna elever var sura på hen också.
Jag brukar ju inte bry mig så mycket om titlar så det är väl därför jag blir sur(däremot erfarenhet och expertis, men de går inte alltid hand i hand. Jag litar ju mer på min relativt outbildade fältassistent när jag är i fält än på min handledare t.ex.). Kriteriet för den här workshopen är ju inte nödvändigtvis det bästa för vad de ville få ut liksom.
Hade ett massivt rant i vårt labb möte om det för några veckor sedan när min handledare tyckte att vi skulle skicka in idéer. Jag total vägrade, det var liksom så genomlysande vad som pågick. I slutändan var det väl typ ingen som gav några så tror inte min handledare skickade in något från oss.![]()
Dominikanska republiken, slutet av januari, 2 veckor!varnärhur?
Om du kommer hit och sätter igång mitt element vars knapp sitter bakom min välfyllda, 4-våningars höga pärmsnurra så visstpuss på dig!
Hon mår bra! Idag ska hon på undersökning för njurarna igen, så vi håller tummarna för att dom inte hittar något allvarligt där. Hennes njurvärden ligger för högt, men vi hoppas på en lättåtgärdad anledning.Härligt!
Det går åt rätt håll. Det gillas!
Allt väl med lilla Buketten?