Vad gör vi? Del LXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Krupit ned bredvid bebis nu (kan vara det mysigaste som finns, like.. EVER! :love:).

Hann förutom fixet med SS, skära ut en ny body i det nya (impuls-hemklickade) tyget, till lilleman.

Känner mig glad idag för mamma har trollat med knäna och kommer hit nästan en vecka över jul, känns fantastiskt! :heart

vad vill du jobba inom då??
Jag vet inte. Helst vill jag ju inte jobba alls. ;) Egentligen borde jag ta tag i min juristexamen och göra någonting med den. Det jag gör nu ser jag ingen framtid i och även om jag tycker att det är kul och varit lärorikt, så vill jag ha ut mer av mitt jobb än bara att få en lön.

Jag vill göra nytta någonstans liksom.

Jag vet inte. Helst vill jag ju inte jobba alls. ;) Egentligen borde jag ta tag i min juristexamen och göra någonting med den. Det jag gör nu ser jag ingen framtid i och även om jag tycker att det är kul och varit lärorikt, så vill jag ha ut mer av mitt jobb än bara att få en lön.

Jag vill göra nytta någonstans liksom.
brukar finnas ledigt inom bemanning. Kolla där.

Nu har jag sovit hela kvällen och febern har lättat. Perfekt att vara "pigg" klart 2 då.

Så himla bekvämt. Jag beställde ju en djurtaxi för att få hem hunden. Killen som körde gick in och löste ut vovve och levererade medan jag låg under täcket. Mer flexibla företag åt folket!

Jag har problem med att Buke laggar som fan och hakar upp datorn ideligen :mad:

Jag kom ingenstans på vilken sida jag ens försökte. :arghh:
Lyckades få fram något felmedelande tills lut men det hjälpte ju lagom när jag inte fattade vad tusan det betydde och lilla google hade jag ju ingen kontakt med precis :o
Såja såja lilla datorn du behöver inte bytas ut, du mår ju bra och min plånbok vägrar milt sagt.
Datorskrället är gammalt men lite uppgraderad så jag klappar på den mellanåt och ler stort och viftar med ögonfransarna samtidigt som jag försöker andas med magen :angel:

Smörgåsen uppäten och temuggen tom.
Dags att förbereda för att ligga och glo i taket en stund, 06:00 är det dags att starta igång dagen så får väl testa att vila ögonen lite.
Herr JB tror jag knappast tänker klia mig bakom örat som det verkar just nu.

Sitter fast totalt med bilen...
20171124_062529_5a17ad72ddf2b34cc50624d9.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag vill göra något i sommar på min semester. Jag känner att jag vill uppleva något och liksom unna mig själv någonting.😊 Kanske resa... 2 3
Svar
46
· Visningar
2 369
Senast: corzette
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 429
Relationer Jag fick en fråga från min partner här om dagen, som gjorde mig lite bestört... Han frågade vad jag skulle med honom till om det inte är... 2
Svar
31
· Visningar
3 019
Tjatter Viktigt att stretcha när en jobbat hårt! 79 80 81
Svar
1 607
· Visningar
54 972

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur