Var har ni stugan? Om du vill svara så klart!
Vi kan avgränsa det till Härjedalsfjällen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Var har ni stugan? Om du vill svara så klart!
Blev så nyfiken iom renarna.Vi kan avgränsa det till Härjedalsfjällen.![]()
Närmre hans föräldrar?Hemma igen.
Maken övertalade mig att åka förbi och titta på ett hus. Oj vilket hus! Jag gick med på att kontakta mäklaren för visning. Trots att det innebär 1 h enkel väg till jobbet eller byta jobb.
Vad var det för nya rätter?En maträtt är tillagad och nu ska jag äta. Under tiden ser jag på fotboll. I halvtid ska jag passa på att duscha.
Ja precis. Ca 30 minuter till hans familj.Närmre hans föräldrar?
Vad var det för nya rätter?
Exakt så, tänk att bara veta att det är lugnt med pengar oavsett vad som händer i livetNu är inte jag @Mirre , men jag hade varit nöjd bara av att ha pengar så jag klarar mig oavsett vad som händer med jobb, kunna jobba deltid och ändå klara mig ekonomiskt om bilen skulle gå sönder eller att jag skulle behöva gå till tandläkaren.
Stackarn!Jag har småfnissat hela dagen över en dröm min sambo hade i natt. Han hade lagt sig med öronproppar igår kväll och drömde att han höll ett winegum i handen, som han sen stoppade i munnen. Han vaknade ur drömmen av att han låg och tuggade på ena öronproppen.![]()
Jag ska inte jobba, dock ska jag vara hos tandhygienisten kl 8:30 imorgon. DET känns som om det kan vara rätt lätt att glömma...Tog beslutet att inte åka och handla ikväll, kommer ångra det imorgon men nu är det så
Har gjort absolut minimum idag. Men det kanske behövdes. Har ätit osv men annars mest legat på soffan. Har också flyttat en hylla ut på balkongen och gjort om lite i köket. Har organiserat vår stensamling
Katten har nog gillat att chilla idag. Lätt att glömma bort att jag faktiskt ska jobba imorgon![]()