Vad gör vi? Del CCXIII

Klippt klorna på kisse, han ger lite väl intensiva "smekningar" i ansiktet mitt på morgonen ibland. Kände i morse att klippning var på agendan! :idea:
Chika har en hel tass kvar att klippa också. Hon är oftast rätt snäll men jag undrar om den här sista bakfoten är lite kämpig i lederna eller något. Hon blir inte arg eller så, men vill helst inte. Vi får prova någon annan position!

En produktiv dag har vi fått till! Ladugårdstaket fick ytterligare en rad med plåt sen plockade vi ner nästan alla gamla eternitskivor i nästa fack mellan takstolarna och fick upp hälften av de nya takreglarna i facket. Därefter har sambon och hans pappa mekat med traktorn, vi har köpt skruv och medan sambon lagade mat så dammsög jag huset och vek sedan 5 omgångar med tvätt :)

Tog beslutet att inte åka och handla ikväll, kommer ångra det imorgon men nu är det så 😅

Har gjort absolut minimum idag. Men det kanske behövdes. Har ätit osv men annars mest legat på soffan. Har också flyttat en hylla ut på balkongen och gjort om lite i köket. Har organiserat vår stensamling ❤️

Katten har nog gillat att chilla idag. Lätt att glömma bort att jag faktiskt ska jobba imorgon 🙈

Tog beslutet att inte åka och handla ikväll, kommer ångra det imorgon men nu är det så 😅

Har gjort absolut minimum idag. Men det kanske behövdes. Har ätit osv men annars mest legat på soffan. Har också flyttat en hylla ut på balkongen och gjort om lite i köket. Har organiserat vår stensamling ❤️

Katten har nog gillat att chilla idag. Lätt att glömma bort att jag faktiskt ska jobba imorgon 🙈
Jag ska inte jobba, dock ska jag vara hos tandhygienisten kl 8:30 imorgon. DET känns som om det kan vara rätt lätt att glömma... :nailbiting:

Äter lite pommes&nuggets. Har försökt pyssla men det verkar som att inget av mina limalternativ dög :eek: Så... intressant. Kanske bra, kanske dåligt med mitt märkliga pysslande men :D

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Hårt arbetande kisse är sur efter att ha blivit väckt pga fotografering... 99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
68 581
Senast: Mia_R
·
Tjatter Hur kan det komma sig att det är så svårt att kommunicera? Jag kan sitta länge och försöka fundera på hur jag ska uttrycka mig så att...
Svar
15
· Visningar
670
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
71 588
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
71 195

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka