Vad gör vi? Del LXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu går jag till doktorn. För första gången på mycket länge tycker jag att det är jobbigt att gå till läkaren

Funderar på hur vi ska lösa boendet. Ena parten som äger har begärt försäljning med hjälp av tingsrätten och det kan vi inte påverka.

En lottovinst skulle sitta fint. Räcker med ca 900.000kr :bow:

Funderar på hur vi ska lösa boendet. Ena parten som äger har begärt försäljning med hjälp av tingsrätten och det kan vi inte påverka.

En lottovinst skulle sitta fint. Räcker med ca 900.000kr :bow:
A's klasskompis har inte fått sålt ;) 3 sovrum, inredd källare, stor tomt, Smedsbylegatan :D

Det är förresten INTE min dag idag.

Fick iväg A till skolan, hann bli grinig på mamma när jag var in där en snabbis på vägen. Åker och handlar och sen tankar. På macken så är det en snäll medmänniska som uppmärksammar mig på att mitt ena framdäck saknar väldigt mycket luft. Det gjorde det inte igår kväll :meh: Ringer mamma och väljer mellan att åka och kasta i luft på en annan mack (självklart fanns det inte där jag var) och då riskera att det blir tomt under dagen eller åka hem och byta bil. Väljer det senare. Så nu kör jag med odubbade vinterdäck och automatisk 4wd :cautious: Som dessutom inte går att låsa utan risk för att det fryser ihop eftersom den bilen blir en svamp på vintern :banghead:

Väl på jobbet lyckas jag göra ogott kaffe som jag sen spiller på det nymoppade golvet. Det går bra nu... :arghh:

Det snöar. Massor. Jag vill gå ut en sväng, men har både svinont och tappat bort min jacka (förhoppningsvis har sambon lagt in den i bilen när vi bytte avdelning första gången, annars vet vi inte var den försvunnit).
Idag är en riktigt kass dag, jag vill mest lägga mig på golvet och skrika som en treåring.

Då kommer jag inte upp sen utan att det gör ännu mer ont :meh: :rage:.
Har suttit i sängen och fulgrinat imorse för att jag är så mentalt slutkörd. Tänk om man kunde pausa hela omvärlden en stund och bara få vara ledig från allt ett tag. För att ta hemmasemester medan allt annat snurrar på är ju inte riktigt genomförbart nu.

Försöker agera moraliskt stöd till syrran som har ont (gravid i v26) och få henne att fatta att hon ska ringa sin bm i första hand när hon är orolig och inte mig (även om jag i egenskap av storasyster ändå känner mig lite glad och stolt). Inte blir det bättre av att killen hennes ifrågasätter hennes sjukskrivning :meh:

Då kommer jag inte upp sen utan att det gör ännu mer ont :meh: :rage:.
Har suttit i sängen och fulgrinat imorse för att jag är så mentalt slutkörd. Tänk om man kunde pausa hela omvärlden en stund och bara få vara ledig från allt ett tag. För att ta hemmasemester medan allt annat snurrar på är ju inte riktigt genomförbart nu.

:heart

Sitter på flyget hem. Är på Arlanda om en h. Sen hem till Vovvi och ponni!

Ser inte fram emot att se vad det är för väder!

Har varit en överjävlig flygning iom feber, hosta etc. Men också snarkande granne och mkt turbulens. Så har sovit nada och då alltså varit uppe ca 40 h.

Så värt det iaf! Sjukt bra resa på så många sätt!

Jag känner mig stressad. Det är lite väl mycket på jobbet. I morse fick jag också frågan om jag jobbat något på ett kompendium som behöver bli klart :eek:. Men vad f-n. Jag är sjukskriven och jobbar bara 25%. Det är nätt och jämnt jag hinner med supporten, videon och shoparna på den tiden.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag vill göra något i sommar på min semester. Jag känner att jag vill uppleva något och liksom unna mig själv någonting.😊 Kanske resa... 2 3
Svar
46
· Visningar
2 305
Senast: corzette
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 407
Relationer Jag fick en fråga från min partner här om dagen, som gjorde mig lite bestört... Han frågade vad jag skulle med honom till om det inte är... 2
Svar
31
· Visningar
2 997
Tjatter Viktigt att stretcha när en jobbat hårt! 44 45 46
Svar
904
· Visningar
27 089

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur