Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Andas. Meningen är att det ska bli bättre av ett besök där, inte sämre.Nu går jag till doktorn. För första gången på mycket länge tycker jag att det är jobbigt att gå till läkaren
Gillar att du sovit, inte att du är skoltrött.JB knockade mig igår
Nu ska jag strax skriva ut lite kurslitteratur och sätta mig och pluggaRiktigt skoltrött just nu.
A's klasskompis har inte fått såltFunderar på hur vi ska lösa boendet. Ena parten som äger har begärt försäljning med hjälp av tingsrätten och det kan vi inte påverka.
En lottovinst skulle sitta fint. Räcker med ca 900.000kr![]()
jag vill mest lägga mig på golvet och skrika som en treåring.
Då kommer jag inte upp sen utan att det gör ännu mer ontDo it!
Då kommer jag inte upp sen utan att det gör ännu mer ont![]()
.
Har suttit i sängen och fulgrinat imorse för att jag är så mentalt slutkörd. Tänk om man kunde pausa hela omvärlden en stund och bara få vara ledig från allt ett tag. För att ta hemmasemester medan allt annat snurrar på är ju inte riktigt genomförbart nu.
Har du gjort sömnutredning? Annars kunde det ju vara en idé.Blir frustrerad över att vakna runt 06-08 om dagarna. Är allt annat än utvilad (somnar runt 04). Går runt och är konstant trött och utsliten.
Inte blir det bättre av att killen hennes ifrågasätter hennes sjukskrivning![]()