Vad gör vi? Del LXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
:arghh: En gång var vi på Ikea i tre dagar, och det verkar bli en fjärde... Jättebra när vi kommer på att vi ska ha en grej och båda fattar fel när vi står och funderar på vilken förpackning vi ska ha och kommer hem med helt fel. Jag törs ta mig sjutton inte ställa mig vid returkassan en gång till, i dag hälsade de till och med och frågade om allt var bra. :o

:arghh: En gång var vi på Ikea i tre dagar, och det verkar bli en fjärde... Jättebra när vi kommer på att vi ska ha en grej och båda fattar fel när vi står och funderar på vilken förpackning vi ska ha och kommer hem med helt fel. Jag törs ta mig sjutton inte ställa mig vid returkassan en gång till, i dag hälsade de till och med och frågade om allt var bra. :o
Otroligt :D hur lyckas ni med det :laugh:?
Jag går in i förväg på ikea.se och där gör jag listan och ser på en gång om det finns på lager och vilket hyllplan :)

Vi har varit med om att företag efter att vi inte svarar på mail efter 20 min på en lördag så letar de upp våra privata Facebooks och privata nummer, DÄR var gränsen nådd :banghead:
Fy så drygt. Även om man säger att man inte är i tjänst och att de får återkomma så är det inget man vill råka ut för. Men jag minns en gång då en av vår samarbetspartners ringde när jag var ute och red. Han kunde ju inte veta att jag just den dagen inte var på jobbet.

Otroligt :D hur lyckas ni med det :laugh:?
Jag går in i förväg på ikea.se och där gör jag listan och ser på en gång om det finns på lager och vilket hyllplan :)
Vi är impulsiva? :angel::D Vi skulle bara köpa madrasskydd och en liten bänk idag, det hade vi sett ut, det enda märkliga var att det inte gick att hitta var bänken fanns. Men väl inne i butiken kom vi på att vi behövde krokar att sätta upp på väggen i badrummet, vi hittade krokarna vi ville ha men kom hem med en bräda att sätta knoppar i... :cautious: Och en sänglampa till sonen, och en ny badrumsmatta och två lådor till mina garner. :D Bänken fick man ta via utlämningen och där var det samma personal som vid retur och lån av släpkärra som vi gjorde första gången. :rofl:

har klickat hem, förhoppningsvis den sista rosa pälskappan jag köper i livet. Bara hålla tummarna för att jag inte ser ut som Roger Pontare, en rumpnisse eller ett 1 meter högt och 2 meter brett kylskåp. Blev en trenchmodell denna gång då jag gett upp idén om "oversize" pga ovanstående :rofl:

Har julpyntat lite:

23734173_300434997118963_8926635761441177600_n.jpg
men, var är all snö?? Var väl kaos i Stockholm idag??

Mail försöker jag undvika på helger och kollar mailen annars en gång per dag, vardagarna. Svarar kanske varannan dag om det inte är akut.
Telefonen är jag däremot tillgänglig när som helst men har på ljudlöst sen kväll och nattetid.

Hittade superbilliga avokados idag och har under kvällen tryckt i mig en hel stor skål färsk guacamole med tacochips.

Varför har det inte kommit något nytt avsnitt med star trek Discovery på netflix? Här gjorde jag mig beredd på en timmes underhållning med snacks och så hade de inte lagt upp avsnittet...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag vill göra något i sommar på min semester. Jag känner att jag vill uppleva något och liksom unna mig själv någonting.😊 Kanske resa... 2 3
Svar
46
· Visningar
2 308
Senast: corzette
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 414
Relationer Jag fick en fråga från min partner här om dagen, som gjorde mig lite bestört... Han frågade vad jag skulle med honom till om det inte är... 2
Svar
31
· Visningar
3 005
Tjatter Viktigt att stretcha när en jobbat hårt! 49 50 51
Svar
1 005
· Visningar
29 234
Senast: sjoberga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser