Vad gör vi? Del LXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Varför har det inte kommit något nytt avsnitt med star trek Discovery på netflix? Här gjorde jag mig beredd på en timmes underhållning med snacks och så hade de inte lagt upp avsnittet...

Tror de har någon slags juluppehåll? Känndes som förra avsnittet var någon slags halvsäsongsfinal. Vi var ledsna här i tvsoffan också :cry:

Försöker agera moraliskt stöd till syrran som har ont (gravid i v26) och få henne att fatta att hon ska ringa sin bm i första hand när hon är orolig och inte mig (även om jag i egenskap av storasyster ändå känner mig lite glad och stolt). Inte blir det bättre av att killen hennes ifrågasätter hennes sjukskrivning :meh:

Går det att slå honom på lämpligt ställe så han får smärta liknande foglossning? Jag har noll koll, har ej fått barn och är inte anatomiskt lagd (stenslusk vet ni ;)).

Alternativt kan vi grabba en av @cilis kryckor och stoppa upp den på lämpligt ställe på honom :angel:

Det snöar. Massor. Jag vill gå ut en sväng, men har både svinont och tappat bort min jacka (förhoppningsvis har sambon lagt in den i bilen när vi bytte avdelning första gången, annars vet vi inte var den försvunnit).
Idag är en riktigt kass dag, jag vill mest lägga mig på golvet och skrika som en treåring.

Håller med ovan, gört'! Mentalt iaf ;) :heart

Åh, fy, så vidrigt... :crazy: Jag gillar att ha runt 21-22 grader när jag är uppe, och gärna bara runt 16-18 grader när jag sover (kallare går också bra, om täcket är varmt och mysigt :) ). Jag har det hellre åt det kallare hållet och klär på mig lite mer i stället, än för varmt! Hoppas att det blir fixat hos dig snart.
Det ska vara klart i december. Gubbarna som var här sa att de måste in i varenda lokal och ta bort termostaterna innan de kan börja med justeringen. Huset är ganska stort :wtf:

Jag ser att ni sörlänningar gnäller om snö och kyla... i Bräskafors var det -25 i morse och det går som sagt att köra skoter där :p

Körde ner till Doro i halvsnöstorm och bitvis oplogad väg (45:an är ju bara en Europaväg... :grin:) dvs jag hade snö-TV i synen så fort jag slog på hellyset (men tack till mitt :heart som monterat LED-rampen, den behövs!).

Är nu helt död men tycker nog att det var en bra dag i dag också :up:

Första dagen med heltidsarbete efter sex veckors hel- och halvtidssjukskrivning gick till en början över förväntan. Men sedan sket sig allt och jag är fortfarande på jobbet efter snart 14 timmar :p

Jag älskar vädret just nu. :love: Precis lagom kallt (ca -5) och snö. Det kunde varit mer snö, men man får inte bli girig. :D

Tyvärr ska det slå om redan imorgon. +8 grader och regn. :meh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag vill göra något i sommar på min semester. Jag känner att jag vill uppleva något och liksom unna mig själv någonting.😊 Kanske resa... 2 3
Svar
46
· Visningar
2 308
Senast: corzette
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 418
Relationer Jag fick en fråga från min partner här om dagen, som gjorde mig lite bestört... Han frågade vad jag skulle med honom till om det inte är... 2
Svar
31
· Visningar
3 005
Tjatter Viktigt att stretcha när en jobbat hårt! 50 51 52
Svar
1 025
· Visningar
30 103

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur