Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sambon är lite less på att föra min talan. "Varför ska jag fråga allt för?" (det gör han verkligen inte, men upplever det tydligen så).Ta då hjälp att säga ifrån att det gör för ont. Du om någon är ju verkligen inte den som gnäller på smärta i onödan!![]()
![]()
![]()
Vad har hänt? Försvann snön?![]()
Vilken fin handstil![]()
Så får ni se mina skolantekningar
Det är väldigt svårt för viss vårdpersonal att förstå det här med tystnadsplikt tror jag.
Sitter på vc precis utanför bvcsköterskans rum, hon ringer vårdtagarens föräldrar och uppger namn och allt på barnet, med dörren öppenAllt hördes hur tydligt som helst. Det är andra gången jag hör henne brista i sin tystnadsplikt. Första gången var jag där med min yngsta och vaccinerade, hon talade om att hans kompis (med namn och allt) varit där innan och minsann blivit ledsen av sprutan.
![]()
Håller på att få krupp!
Varför i hela helvetet är Word 2016 så förbannat jävla värdelös. Känner mest för att slänga datorn i något jävla hörn.
Jag jobber arslet av mig och det f******e j***a h******t vägrar att göra spellcheck, jag behövde byta till Brittisk engelska och nu kommer det ingen highlight på något. precis alla knappar som ska vara otryckta är otryckta för att den ska göra spellcheck, säger jag till den att göra en check av hela dokumentet så kommer det tillbaka utan fel trots att jag kan se felstavningar!
Är så arg, jag har ingen jävla tid att spendera timmar för att leta rätt på ett korkat jävla problem på ett program som kostar multum och där en av dess mest viktiga funktioner vägrar att funka!
Jag hade nog blivit riktigt förbaskad om någon hade gjort så med mina anteckningar (nu tror jag iofs att ingen skulle komma på idén. Jag skriver snabbt och med pilar och ringar ibland in sådant som är extra viktigt. Kan klottra nån gubbe mitt i alltihop. Stavar ibland som en hejkon bejkon osv, huvudsaken jag fattar var jag menarTack, jag sliper ofta skriva rent.
. Men andra fottar mina antäkningar när jag är på rast
. Har sett det när man komer tillbaka så står dom där sin telefon och och fottar av.
. Det är mina antäkingar! inte en offentlig handlig. Men nu tar jag med mina papper så, Slutfotat.
. de vågar inte fråga. om de frågar får dom
![]()
Sitter framför kaminen, med två hundar vid fötterna. Har haft migränkänning, tagit tabletter och väntar nu på effekt.
Varför kan inte din vikarie göra den?Jag försöker jobba med uppgiften jag fick i förrgår men känner att den är för svår för mig. Den ingår inte heller i överenskommelsen av vad jag förväntas göra under de 25% jag jobbar.
Nu har jag hållit på med det där i en timme och inte lyckats få till något alls.
Jag känner mig ledsen.
Visst har du en bra chef? Isåfall ta upp det så att det blir tydligt vad du ska och inte ska göra under dessa timmar du arbetar. Poängen med sjukskrivning är att du ska bli frisk och inte att få mesta möjliga gjort på kortast tidJag försöker jobba med uppgiften jag fick i förrgår men känner att den är för svår för mig. Den ingår inte heller i överenskommelsen av vad jag förväntas göra under de 25% jag jobbar.
Nu har jag hållit på med det där i en timme och inte lyckats få till något alls.
Jag känner mig ledsen.
Will doAnmäl. De tar verkligen allvarligt på sådant idag.
Visst har du en bra chef? Isåfall ta upp det så att det blir tydligt vad du ska och inte ska göra under dessa timmar du arbetar. Poängen med sjukskrivning är att du ska bli frisk och inte att få mesta möjliga gjort på kortast tid![]()
Jo det kan vara bra! Men egentligen ska det inte behövas. Speciellt mot en överordnad såsom en chef kan det vara svårt. Därför är det bra med rak och tydlig kommunikation.Jag hade blivit riktigt arg. Ju äldre jag blir ju mer är jag benägen att ryta ifrån också![]()