Vad gör vi? Del LXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ligger under en filt i soffan med min laptop i knät. Det snöar som attans här, så jag ska göra kaffe och kika på min föreläsning som ligger upplagd på vår studentportal. Så det blir plugg hela dagen lång.

23800008_10155358459007762_8309158194690368268_o.jpg

Så får ni se mina skolantekningar
Jäklar vad snyggt du skriver! :love: Min anteckningar har jag svårt att tyda själva :o:rofl: Jag får lov att skriva rent dem på datorn för att få lite koll! :D

Måste köpa en borste till bilen. Börjar bli svårt att få bort den värsta snön på taket nu och den jag hade innan har mamma trollat bort (liksom så som hon brukar göra med allt det andra).

Ska nog även kolla efter sådan framrute"pyjamas".

På väg in till stan. Lovade tösen ett par skor om dom kommer ut på rean och nu gjorde dom det så hoppas jag hinner först :nailbiting:
Ska dumpa maken hos tandläkaren efter det. Han ska operera ut en visdomstand :crazy:
Så han ska få lite droger och jag ser fram emot det :rofl: Hoppas han säger nåt kul jag kan filma och visa honom sen :angel: :laugh:

Jäklar vad snyggt du skriver! :love: Min anteckningar har jag svårt att tyda själva :o:rofl: Jag får lov att skriva rent dem på datorn för att få lite koll! :D
Tack :heart, jag sliper ofta skriva rent. :D. Men andra fottar mina antäkningar när jag är på rast :cautious:. Har sett det när man komer tillbaka så står dom där sin telefon och och fottar av. :arghh:. Det är mina antäkingar! inte en offentlig handlig. Men nu tar jag med mina papper så, Slutfotat. :devil:. de vågar inte fråga. om de frågar får dom :D

Tack :heart, jag sliper ofta skriva rent. :D. Men andra fottar mina antäkningar när jag är på rast :cautious:. Har sett det när man komer tillbaka så står dom där sin telefon och och fottar av. :arghh:. Det är mina antäkingar! inte en offentlig handlig. Men nu tar jag med mina papper så, Slutfotat. :devil:. de vågar inte fråga. om de frågar får dom :D
Det är verkligen inte okej att fota av någon annans anteckningar utan att fråga om lov. Jag byter anteckningar med några, mest för att vi har en föreläsare som föreläser i 190 knyck och man hinner inte skriva allt, men om vi är flera så brukar vi få ihop det. Hon skriver sen sina tentor utifrån föreläsningarna, nästan enbart så det är livsnödvändigt att gå på föreläsningarna. Jag missade en i förra delkursen men fick anteckningar av två andra som var där så jag klarade det hyfsat men en fråga på tentan var jag helt körd på, trots att jag hade läst all kurslitteratur.

Nu ska jag till apoteket, behöver tydligen medecin.
Jag har tappat lungkapacitet. sedan august har jag ramlat från 83,7% av förväntad kapacitet till 74,6% de blev oroliga och därför var jag hos läkarnan i 3 timmar. har ingen föklaring än eller diagnos.

Vidrig smärtnivå idag, och måste försöka klara mig utan morfin (har tre kapslar kvar, sen är det helt slut så det går inte att ta sånna överlappande nu). Finns inte en chans att jag går någonstans, så det är rullstol konstant. Idag ska vi dessutom byta rum till ett med vanliga sängar, vet fasiken inte hur jag ska komma ur då eftersom smärtan gör att jag just nu måste hissa upp huvudändan nästan till maxläge och trots det är det vidrigt att ta sig upp.
Ovanpå det har jag som vanligt sovit dåligt, men kan inte vila en stund heller eftersom vi väntar på läkarronden i kuvösrummet

Vidrig smärtnivå idag, och måste försöka klara mig utan morfin (har tre kapslar kvar, sen är det helt slut så det går inte att ta sånna överlappande nu). Finns inte en chans att jag går någonstans, så det är rullstol konstant. Idag ska vi dessutom byta rum till ett med vanliga sängar, vet fasiken inte hur jag ska komma ur då eftersom smärtan gör att jag just nu måste hissa upp huvudändan nästan till maxläge och trots det är det vidrigt att ta sig upp.
Ovanpå det har jag som vanligt sovit dåligt, men kan inte vila en stund heller eftersom vi väntar på läkarronden i kuvösrummet

Men de måste ju ge dig smärtlindring om du behöver det. Givetvis vill de inte proppa dig full med morfin i onödan men det finns ju andra saker att ta till. Riv i eller ta hjälp av D att riva i så det blir bra för dig också, inte bara Buketten. Du ska ju orka vara mamma också :heart

Men de måste ju ge dig smärtlindring om du behöver det. Givetvis vill de inte proppa dig full med morfin i onödan men det finns ju andra saker att ta till. Riv i eller ta hjälp av D att riva i så det blir bra för dig också, inte bara Buketten. Du ska ju orka vara mamma också :heart
Dom ville inte skriva ut mer när jag frågade. Just nu orkar jag ingenting

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag vill göra något i sommar på min semester. Jag känner att jag vill uppleva något och liksom unna mig själv någonting.😊 Kanske resa... 2 3
Svar
46
· Visningar
2 309
Senast: corzette
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 422
Relationer Jag fick en fråga från min partner här om dagen, som gjorde mig lite bestört... Han frågade vad jag skulle med honom till om det inte är... 2
Svar
31
· Visningar
3 006
Tjatter Viktigt att stretcha när en jobbat hårt! 53 54 55
Svar
1 080
· Visningar
38 006
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser