Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
vad händer det om du trycker på brytarna?Bakdörrarna på min caddy går inte stänga.. eller rättare sagt, de är stängda men lampan att de är öppna lyser. Det piper och lever när man kör, otroligt irriterande! Vette tusan vad jag ska göra åt det...
Ofta i dörren sitter små knappar som käner av om dörrana är stängda.Brytarna?![]()
Därför ska man texta adresser.Jag skrev som vi skriver en Canada adress har i USA dar postnummret star sist. Sorry about that.
Men som "afterthought" ... hur i helskotta kan en sorteringsmaskin kanna igen alla olika handskrivna adresser? Min skrivstil at inte latt att lasa ens for family.
Köp en nagellacksjulkalender vet ja!Ska inte köpa en nagellackskalender Ska inte köpa en nagellackskalender Ska inte köpa en nagellackskalender Ska inte köpa en nagellackskalender Ska inte köpa en nagellackskalender Ska inte köpa en nagellackskalender![]()
Ska inte köpa en nagellackskalender Ska inte köpa en nagellackskalender Ska inte köpa en nagellackskalender Ska inte köpa en nagellackskalender Ska inte köpa en nagellackskalender Ska inte köpa en nagellackskalender![]()