Vad gör vi? Del LXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Då är jag i princip färdigpackad och redo att bege mig till Arlanda. Har planerat att vara där i god tid, nu verkar ju den mesta snön vara borta men jag vågar inte chansa på hur det ser ut lite mer utanför stan, hellre sitta på flygplatsen och lyssna på någon trevlig dokumentär än att stressa för att hinna i tid (måste försöka undvika orosmoment så mycket det bara går).

Magen är kass men snart bege sig västerut
Har ingen lust men
Katten är sur men har kattvakt som kommer fjäska med henne så det blir nog bra.

Krya på dig och med tur kanske det tidiga julbordet skrämmer bort det helt.
Verkar som om jag fick en dassig mage tack vare julbordet. Jag äter bara vegetariskt normalt. Igår åt jag fisk. Massor. Magen hatar mig. Perfekt nu när jag fick boka akuttid till hundskrället. Hon käkade soffa för ett par veckor sedan. Kom inte ut något när vi kräkte henne men nu jäklar spyr hunden. En gång förra veckan (en gång ingen gång tänkte jag), en gång vatten igår kväll. Nu har hon kräkts igen och hon matvägrar sedan igår kväll. Det var ju bara några månader sedan hon öppnades sist pga olämpliga föremål i tarmen.

Verkar som om jag fick en dassig mage tack vare julbordet. Jag äter bara vegetariskt normalt. Igår åt jag fisk. Massor. Magen hatar mig. Perfekt nu när jag fick boka akuttid till hundskrället. Hon käkade soffa för ett par veckor sedan. Kom inte ut något när vi kräkte henne men nu jäklar spyr hunden. En gång förra veckan (en gång ingen gång tänkte jag), en gång vatten igår kväll. Nu har hon kräkts igen och hon matvägrar sedan igår kväll. Det var ju bara några månader sedan hon öppnades sist pga olämpliga föremål i tarmen.

Vad är det för ras?

Pannkakor stekta och skolarbete påbörjat. Har strukturerat upp sista uppgiften lite, så jag är redo att sitta med det i eftermiddag och kväll.

Nu är det dags att rasta hundarna, tar med dem till stallet så kan jag luncha samtidigt.

Dricker kaffe och kollar på film med mini och pussas och kramas :love:
Å så tvingar hon på mig in ear hörlurar :cautious:
Hatar såna men hon tycker det är kul så vad ställer man inte upp på liksom :p
Hon har studiedag från förskolan idag och så även storasyster som dock tillbringar dagen på Gekås med sin farmor.
Funderar på att åka dit imorgon när dom stora är i skolan. Behöver fixa lite presenter till sonen och köpa hem lite annat smått och gott. Maken är på jobbresa sen han åkte imorse och kommer hem imorgon kväll så kan köpa julklapp till honom i lugn och ro med då :idea:

Befinner mig hemma i vår egen säng med katterna. Bara för en kort stund dock, om en timme behöver vi åka igen. Men det är ändå fantastiskt.
Katterna är tjocka, har fulare päls än för tre veckor sen (dom har fri tillgång till torrfoder när dom har kattvakt, vanligen äter dom nästan bara blötmat) och är inte särskilt gossugna nu när matte kallt övergivit dom i tre veckor. Men det är mina favoritdjur ändå :heart

Lite jobbig förmiddag, men det gick fortare än jag trodde i alla fall. Fick en massa tid över helt plötsligt. Ringt ett viktigt samtal och ska nu försöka hitta någon slags lunch någonstans längs ringvägen. Efter dagens kuratorsamtal ska jag hem och författa ett brev och sedan förhoppningsvis orka laga mat så jag har matlåda till imorgon.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag vill göra något i sommar på min semester. Jag känner att jag vill uppleva något och liksom unna mig själv någonting.😊 Kanske resa... 2 3
Svar
46
· Visningar
2 317
Senast: corzette
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 424
Relationer Jag fick en fråga från min partner här om dagen, som gjorde mig lite bestört... Han frågade vad jag skulle med honom till om det inte är... 2
Svar
31
· Visningar
3 013
Tjatter Viktigt att stretcha när en jobbat hårt! 59 60 61
Svar
1 210
· Visningar
41 994
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser