Vad gör vi? Del LXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Okej :)
Jag tänkte nästan att du är inte en person som vill ha en liten chihuahua :D
Du har tänkt helt rätt :D men ibland vore det väldigt praktiskt med en väskhund. Gärna utan tänder så den inte kan äta sönder saker ;) schäfern är för närvarande rätt tung att ha vid sidan av heltidsstudier. Hundrastningen la av så jag står liksom mittemellan nu. Om hunden inte ska opereras nu blir det dagis i hyfsad närtid. Har jag hört.

Hemma fjärde dagen från jobbet med huvudvärk, halsont och täppt näsa/svullna bihålor. Febern jag hade i helgen och början av veckan har turligt nog gett med sig, men jag ät TRÖTT på att inte känna mig frisk!! Trött i övrigt också, en blir ju inte precis pigg av att hosta sig genom nätterna och vila på dagarna :meh:

Hemma igen. Tror inte det är lönt att dra igång fullskaligt med studierna just nu, måste åka till affären innan 14.30, och lär väl behöva äta lunch innan dess. Sätter på Netflix och ögnar igenom lite kurslitteratur istället.

Haft brandövning på jobbet. Var skitkul att promenera ner 32 våningar. Nu kan det ta ett par timmar innan vi får komma tillbaka in igen.

Dricker kaffe och kollar på film med mini och pussas och kramas :love:
Å så tvingar hon på mig in ear hörlurar :cautious:
Hatar såna men hon tycker det är kul så vad ställer man inte upp på liksom :p
Hon har studiedag från förskolan idag och så även storasyster som dock tillbringar dagen på Gekås med sin farmor.
Funderar på att åka dit imorgon när dom stora är i skolan. Behöver fixa lite presenter till sonen och köpa hem lite annat smått och gott. Maken är på jobbresa sen han åkte imorse och kommer hem imorgon kväll så kan köpa julklapp till honom i lugn och ro med då :idea:
Haha "köpa julklappar i lugnt och ro", i Gekås, på black Friday / lönehelg I november när det är högsäsong?  tänker du verkligen rätt nu ;)

Vi har också haft test av brandlarmet idag, dock utan övning så det var skönt att slippa gå ut i det här vädret :cool:

3d printern är trasog och har inte rätt verktyg:arghh:, det var dagens I landsproblem som sponsrades av ACME företaget som har allt du behöver.

Haha "köpa julklappar i lugnt och ro", i Gekås, på black Friday / lönehelg I november när det är högsäsong?  tänker du verkligen rätt nu ;)

Jag är van. Gekås är mitt andra hem och lugnare än vad det är här hemma :p
Gekås själva kör säkerligen inte något Black friday då dom redan har pressade priser :)
Åker alltid 2 ggr i november och 1-2 ggr i december. Dessutom 1-3 ggr i sep-okt. Nackdelen med att hela familjen fyller år sep-dec :laugh:

Om jag inbillade mig att det var lättare sitta på jobbet medans sambon åkte in med katten så lurade jag mig själv rejält :cool:
Iallafall fått i mig lunchen och nu
Så jag ska gå och trösta mig med en chai-latte ur nya kaffemaskinen här på jobbet

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag vill göra något i sommar på min semester. Jag känner att jag vill uppleva något och liksom unna mig själv någonting.😊 Kanske resa... 2 3
Svar
46
· Visningar
2 317
Senast: corzette
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 424
Relationer Jag fick en fråga från min partner här om dagen, som gjorde mig lite bestört... Han frågade vad jag skulle med honom till om det inte är... 2
Svar
31
· Visningar
3 013
Tjatter Viktigt att stretcha när en jobbat hårt! 60 61 62
Svar
1 228
· Visningar
42 632

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur