Vad GÖR vi? Del XCIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Väntar på besked på hundvakten. Fick åka in akut med sin son, måste få besked om hur det går inom en kvart, så jag vet om jag ska jobba hemifrån eller ej.

Lillan somnade och jag väntar på paketleverans, så får bli plock och städ inne så länge och en promenad senare istället

Ska äta lite glass, det är ju ändå måndag lixom

E401CBF5-32A5-4C74-A119-044B5816B2DC.webp

Följer med spänning budgivningen på en etta i huset. 21 kvm, lägre takhöjd än min, inte fullt så välbevarad. Visning ikväll men redan ganska hektisk budgivning med 4 budgivare och bud över 2,5 mille. Bådar ju gott!

Senast ändrad av en moderator:
Varför kommer alla bra saker i klump? Varför kan det inte spridas lite? Har FÖR många bra saker på g och jag vet att jag måste tacka nej till några. Ska man följa hjärta eller hjärna? :confused:

Gått promenad med hund och barn. Gick förbi hästen och fixade höpåsar, sprayade blåspray på hästens sår och fyllde på vatten. Så otroligt skönt att ha gångavstånd till stallet!!
Nu ska jag passa på att baka tårtbotten, ungen fyller ett år imorgon! :crazy::love::)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundhälsa Jag behöver lite råd och input ang min valp. Han är en bullyblandning på 10 månader som haft en tuff start på livet. Nu är det som såhär...
Svar
19
· Visningar
1 317
Senast: fio
·
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 591
Senast: Takire
·
Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag... 5 6 7
Svar
120
· Visningar
14 832
Senast: malumbub
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 615
Senast: qitis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Ofräsch häst?
  • Dressyrsnack nummer 18