Vad GÖR vi? Del XCIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Åh, såna satt jag och suckade över häromdagen n'r jag såg en på bild i en tidning, de är så fina :heart. Men jag vet faktiskt inte om jag nånsin sett nån på riktigt?^^. Borde åka dit där du var jag också!
20190505_143117.webp

Alltså jag pallar inte! Det är så tråkigt att klockorna stannar.. Jag har god lust att bara gå hem. Överväger att göra det. Det är så vansinnigt tråkigt!! Jag försöker fokusera på annat men det går fan inte. Jobbet suger ut varenda lilla gnista, varenda glad tanke.
Ja jag söker andra jobb.

Börjat jobba men tror det blir en lugn dag då jag jobbade undan som en dåre i torsdags och fredag pga månadsslut :) Finns såklart att göra men det blir ingen stress om det inte händer något väldigt.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundhälsa Jag behöver lite råd och input ang min valp. Han är en bullyblandning på 10 månader som haft en tuff start på livet. Nu är det som såhär...
Svar
19
· Visningar
1 516
Senast: fio
·
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 606
Senast: Takire
·
Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag... 5 6 7
Svar
120
· Visningar
14 843
Senast: malumbub
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 632
Senast: qitis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka