Går från slott till koja typGrattis!!!Vad är det för lägga?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Går från slott till koja typGrattis!!!Vad är det för lägga?
Går från slott till koja typEn tvåa på 58 kvm med renoveringsbehov, längre från centrum än nuvarande Ikea-fräscha trea. Tapeter från senast 1990 och troligen ännu äldre
Men det blir även 6000 spänn billigare per månad, och köket är original från 1960. Kommer trivas skitbra när det blivit rustat!
Jo jag fick göra såBe en kollega kolla koden som skickas till mobilen? Så har vi gjort ibland![]()
Åh, vad coolt! Och valarna också!
Varför skulle jag det? Är jag någon bajs-expert?@tuaphua kanske vet?
Går från slott till koja typEn tvåa på 58 kvm med renoveringsbehov, längre från centrum än nuvarande Ikea-fräscha trea. Tapeter från senast 1990 och troligen ännu äldre
Men det blir även 6000 spänn billigare per månad, och köket är original från 1960. Kommer trivas skitbra när det blivit rustat!
Grattis! Och när bara månadskostnaden blir en sådan väsentlig skillnad så verkligen GRATTIS!Går från slott till koja typEn tvåa på 58 kvm med renoveringsbehov, längre från centrum än nuvarande Ikea-fräscha trea. Tapeter från senast 1990 och troligen ännu äldre
Jag ska inte heller ha någon hundFår inte... får inte... får inte... Har lyckats hålla ut på syskonen.
![]()
Min vän skickade denna till min sambo..... 2 kullsyskon är borta denna kvar som de vill spara. Jag SKA INTE ha någon mer hund
Absolut! Och förstklassig sådan!Varför skulle jag det? Är jag någon bajs-expert?![]()
Verkligen! Kommer göra jättestor skillnad! Tänker absolut låta det ta tidGrattis! Och när bara månadskostnaden blir en sådan väsentlig skillnad så verkligen GRATTIS!
(Och ha inte för bråttom med att renovera utan låt det mogna fram långsamt -kolla in @tornblomma s andra tråd om inredning om du vill)
Själv bor jag alldeles för vitt. Under vita lager av målarfärg döljer sig flera olika tapeter. Har hittills gjort EN vägg (Verkligen! Kommer göra jättestor skillnad! Tänker absolut låta det ta tidDet är liksom inte äckligt eller sunkigt - då är det ju en annan sak. Bara gammalt
![]()
Jag ska inte heller ha någon hund!!