Vad gör vi egentligen? Del LV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vart ner till lösdriften för tillsyn av mitt fjordsto, sambon följde med så blev lite bilder på mina älsklingar :love:. Kom på mig själv med att nästan ropa på min gamla fjordvalack, i övermorgon är det ett år sedan han for vidare till en annan värld. Man hann ju ropa hans namn många gånger under våra 16 år tillsammans :heart

Åh vad mys! Redan nästan 2 år sedan jag och sambon var för att titta på våra blivande kissar, som då var kattungar, jisses vad tiden gårO_o

Jag har en (född i min säng) som fyller tio år i år och en som ska fylla fyra. Tyvärr var jag tvungen att ta bort min lilla tjej på 10 månader för knappt en månad sen så nu känner vi oss lite ensamma här hemma.

Vi har just kommit hem fran lodgen. Hundarna ar kvalls kissade (well, nastan) och jag laddar for att ha tva nosework klasser i morgon. (Det ar minst sagt "exhausting" att ha helt klart for sig vad 12 olika hundar behover just NU for att ga vidare pa basta satt:crazy:). Jag inmundigade en gin och tonic pa lodgen och hallde upp ett glas vin nar jag kom hem ... det borde gora det lattare for mig att forbereda mig kan man tycka.:cautious: :angel:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Hur kan det komma sig att det är så svårt att kommunicera? Jag kan sitta länge och försöka fundera på hur jag ska uttrycka mig så att...
Svar
15
· Visningar
655
Senast: tanten
·
Tjatter Som rubriken säger. Vilken låt skulle du vilja att det spelades på din begravning? Kanske lite morbidt men jag blev nyfiken då jag... 3 4 5
Svar
92
· Visningar
3 614
Senast: Vastgota
·
Tjatter Säg utan att säga det. Kondensera ditt jobb till den yttersta lilla partikeln det faktiskt är/du faktiskt gör* Jag kokar vatten. *man... 5 6 7
Svar
133
· Visningar
7 220
Senast: bumpo
·
Mat Jag är inte särskilt matintresserad, och framförallt till kvällsmat hade jag gärna haft något som är smidigt att "slänga i sig" snarare...
Svar
4
· Visningar
380
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka