Vad gör vi egentligen? Del LV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag deklarerar och svär över att blankett T2 är så krånglig. Jag fattade den inte förra året heller men fick till det. Nu minns jag inte hur jag gjorde. :banghead:
Jag tänkte undvika en massa extra gråa hår för tidigt så jag ska sätta mig imorgon och peta i deklarationen.
Hoppas du får ordning på det.

Mao med kniven på strupen? För den ska väl vara inne i morgon.
Ja som alltid, men jag är härdad så det ska nog gå bara jag kommer ihåg att en av bilagornas uppgifter är fel och att jag ska kolla det ordentligt så blir det säkert bra och relativt smidigt utan allt för många och höga fula ord.
Tror jag har för höga tankar om mig själv nu dock :rofl::o

När jag skulle hem från jobbet ringde jag en gammal kompis så vi satt i telefon till halv tre. Två timmars prat var välbehövligt :)
Nu har jag vaknat igen och ryggen gör fortfarande ont. Jag har satt på mig BoT-ryggskydd och hoppas på att det ska hjälpa lite. Det enda som inte gjorde ont igår var att rida konstigt nog så det blir allt en ridtur idag med :up:

Det blev en sväng med bilen till affären. :angel:
Sen när ja kommer hem ser jag en av våra lastbilar från jobbet i hembygdsparken, så går fram å tjötar lite. Får reda på att de hade tänkt använda min lastbil först, men de hade tagit denne de hade nu för den var nyare. Hade de använt min bil hade ja kunnat köra upp den och alla grannar här känner igen den, då jag haft den parkerad utanför några gånger, med släp också. :angel::angel:

Första joggingrundan sedan februari avklarad. Men det märktes att jag ändå underhållit konditionen med promenader och cykling. 3.4 km utan att jag blev allt för slut. Hade kunnat springa längre, men ville ha lite ork kvar för att rida i eftermiddag också. :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Hur kan det komma sig att det är så svårt att kommunicera? Jag kan sitta länge och försöka fundera på hur jag ska uttrycka mig så att...
Svar
15
· Visningar
656
Senast: tanten
·
Tjatter Som rubriken säger. Vilken låt skulle du vilja att det spelades på din begravning? Kanske lite morbidt men jag blev nyfiken då jag... 3 4 5
Svar
92
· Visningar
3 614
Senast: Vastgota
·
Tjatter Säg utan att säga det. Kondensera ditt jobb till den yttersta lilla partikeln det faktiskt är/du faktiskt gör* Jag kokar vatten. *man... 5 6 7
Svar
133
· Visningar
7 220
Senast: bumpo
·
Mat Jag är inte särskilt matintresserad, och framförallt till kvällsmat hade jag gärna haft något som är smidigt att "slänga i sig" snarare...
Svar
4
· Visningar
380
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Oseriös avel 2023
  • Annonsera mera hundar 2