Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har bäver en bit bort här i skogen. När har man störst chans att se dom?? Är dom nattdjur??Varit och spanat efter bäver igen. Jag såg ingen. Nu är det dags för mat. Jag är utsvulten.
Håller helt med och så kunde de anordna så det sker på en viss plats vid en viss tidpunkt. Skulle underlätta enormt för alla som har skotträdda djur.Nej, förbjud skiten för allmänheten och tillåt bara proffs att hantera dem.
Håller helt med och så kunde de anordna så det sker på en viss plats vid en viss tidpunkt. Skulle underlätta enormt för alla som har skotträdda djur.![]()
Tror de är mest aktiva vid gryning och skymning. Men jag är inte så jättebekant med dem.Jag har bäver en bit bort här i skogen. När har man störst chans att se dom?? Är dom nattdjur??
Kan tänka mig detta, aldrig råkat ut för det själv men har ju hört talas om det. Tänker att det borde va lite lättare att planera om man vet klockslag och plats, än som det är nu lite närsomhelst och varsomhelst..Ja, det är helt vidrigt när man sitter med ett djur som är rädd och man inte kan göra någontingNu var kisse inte så farligt rädd men det var tillräckligt för att man skulle känna sig värdelös
![]()