Vad gör vi egentligen? Del LV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag som tycker att det är ganska fint med fyrverkerier... fick inte med mig spanjoren till valborgsfirande men vi tänkte glutta ut genom fönstret utifall vi skulle se något över stan. Men sen lagade han mat till mig och så kom vi på andra tankar.. och nu är alla fyrverkerier slut.

A övertalade mig att åka till brasan och det blev riktigt mysigt med flera dagiskompisar och grannar :up: attans att jag har så ont bara :down:
Men välkommen härliga vår, nu är det dags!
18161154_652345514959510_425907854927462400_n.jpg

Håller helt med och så kunde de anordna så det sker på en viss plats vid en viss tidpunkt. Skulle underlätta enormt för alla som har skotträdda djur. :up:

Ja, det är helt vidrigt när man sitter med ett djur som är rädd och man inte kan göra någonting :cry: Nu var kisse inte så farligt rädd men det var tillräckligt för att man skulle känna sig värdelös :(

Ja, det är helt vidrigt när man sitter med ett djur som är rädd och man inte kan göra någonting :cry: Nu var kisse inte så farligt rädd men det var tillräckligt för att man skulle känna sig värdelös :(
Kan tänka mig detta, aldrig råkat ut för det själv men har ju hört talas om det. Tänker att det borde va lite lättare att planera om man vet klockslag och plats, än som det är nu lite närsomhelst och varsomhelst..

Strax dags att sova. Imorgon väntar jobb och sen hoppas jag på innebandy. Om nu Polisen har behagat fixa till innebandyhallen :cautious:

Brrr.
Kallt.

Men jag orkar bara inte klä på mig och kava iväg till pannrummet och göra upp eld. Ska krypa under täcket och dra på en extra fleecefilt över så jagkan sova.

Tror jag ska ta och ringa tågledaren för att fråga om jag kan få gå hem. Det finns inget att göra och jag har inte gjort något på en timme. Ville dock att det skulle bli nytt dygn med tanke på att jag har betalt till kvart över sex.

Intar kaffe och försöker vakna till liv. Trött är bara förnamnet men nu väntar ett 7-16 pass så kaffe kaffe kaffe! :idea:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Hur kan det komma sig att det är så svårt att kommunicera? Jag kan sitta länge och försöka fundera på hur jag ska uttrycka mig så att...
Svar
15
· Visningar
656
Senast: tanten
·
Tjatter Som rubriken säger. Vilken låt skulle du vilja att det spelades på din begravning? Kanske lite morbidt men jag blev nyfiken då jag... 3 4 5
Svar
92
· Visningar
3 615
Senast: Vastgota
·
Tjatter Säg utan att säga det. Kondensera ditt jobb till den yttersta lilla partikeln det faktiskt är/du faktiskt gör* Jag kokar vatten. *man... 5 6 7
Svar
133
· Visningar
7 221
Senast: bumpo
·
Mat Jag är inte särskilt matintresserad, och framförallt till kvällsmat hade jag gärna haft något som är smidigt att "slänga i sig" snarare...
Svar
4
· Visningar
380
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka