Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tänkte undvika en massa extra gråa hår för tidigt så jag ska sätta mig imorgon och peta i deklarationen.Jag deklarerar och svär över att blankett T2 är så krånglig. Jag fattade den inte förra året heller men fick till det. Nu minns jag inte hur jag gjorde.![]()
Mao med kniven på strupen? För den ska väl vara inne i morgon.Jag tänkte undvika en massa extra gråa hår för tidigt så jag ska sätta mig imorgon och peta i deklarationen.
Hoppas du får ordning på det.
Mao med kniven på strupen? För den ska väl vara inne i morgon.
Jag fick ordning på skiten. Så skönt!!! Nu kan jag släppa det och göra roligare saker.Jag tänkte undvika en massa extra gråa hår för tidigt så jag ska sätta mig imorgon och peta i deklarationen.
Hoppas du får ordning på det.
Jag har också klarat av min ,för flera veckor sedan tack o lov.Jepp.
Jag har redan deklarerat. Enkelt när jag bara behöver signera min.
Inga avdrag alls i år![]()
Jag har också klarat av min ,för flera veckor sedan tack o lov.
Ja som alltid, men jag är härdad så det ska nog gå bara jag kommer ihåg att en av bilagornas uppgifter är fel och att jag ska kolla det ordentligt så blir det säkert bra och relativt smidigt utan allt för många och höga fula ord.Mao med kniven på strupen? För den ska väl vara inne i morgon.
1 Maj demonstration ?Lite ståhej på jobbet. Bra att vi håller oss på tå!
1 Maj demonstration ?![]()
Det finns bäver i centrala Stockholm. I vattnet och vid stränderna då. Förra året försökte de gnaga ner träd på Kungsholmen.Jag tror att du har rätt. Åtminstone var det slutsatsen jag drog när jag vinglade hem efter en studentfest i just gryningen och EN BÄVER klev upp ur älven och genade över trottoaren. I centrala Karlstad.![]()