Vad gör vi egentligen? Del LV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Lättad över att tandläkarbesöket gick bra. Lagat ett hål och lappat en gammal fyllning, tror jag. :confused: Fick säkert 4 sprutor men blev ändå inte domnad i kind och tunga. O_o Är det nån ny slags bedövning de börjat med? O_o

Nu är både jag och bilen hemma :)
De kom med bilen i morse så jag följde med tillbaka till verkstaden och på vägen dit gick ännu en tändspole, Tre stycken har de fått byta och det är fler än de bytt på fem år tidigare. Välkommen till mitt billiv säger jag bara ;)

Nu är det tredje bytt och jag hoppas innerligt att bilen tänker sköta sig nu. Imorgon ska släpet på så att jag kan åka till återvinningen och tömma det.
Varför inte bara byta alla direkt??

Jag har just haft ett langt samtal med grannen ... som var tvungen att hamta hem sonen (12 ar) fran skolan da hans nya frisyr stallde till ett sadant rabalder.:cautious:
Devon gar pa en skola i grannkomunen som hamtar sina elever fran landsbyggden. Det ar 92% Mexicanska elever fran familjer som jobbar i agricultural jobs pa den skolan. Han hade klippt sig och kom till skolan med en ny frisyr i gar. Pa de senaste manaderna har en frisyr med riktigt kortklippta sidor och langre uppe pa huvudet adopterats av alt-right rorelsen har i USA ... och sa klippte han sig. :banghead:

Manga elever med Mexikansk bakgrund var upprorda ... en hel del glapord och knuffar fick Devon sa skolledningen sa till att de behovde hamta honom tidigare i gar. Jag ar osaker pa om foraldrarna forstod frisyren's innebord, men jag ar tamligen saker pa att Devon gjorde det, men i sin 12ariga visdom inte forstod till fullo hur andra skulle uppfatta honom. Inte som "cool" och tuff ... utan som en super rasist som det var fritt fram att ge sig pa.
Nu vet foraldrarna :angel: och det verkar som om min recommendation att Devon klipper om sig gick hem.

Jag har just haft ett langt samtal med grannen ... som var tvungen att hamta hem sonen (12 ar) fran skolan da hans nya frisyr stallde till ett sadant rabalder.:cautious:
Devon gar pa en skola i grannkomunen som hamtar sina elever fran landsbyggden. Det ar 92% Mexicanska elever fran familjer som jobbar i agricultural jobs pa den skolan. Han hade klippt sig och kom till skolan med en ny frisyr i gar. Pa de senaste manaderna har en frisyr med riktigt kortklippta sidor och langre uppe pa huvudet adopterats av alt-right rorelsen har i USA ... och sa klippte han sig. :banghead:

Manga elever med Mexikansk bakgrund var upprorda ... en hel del glapord och knuffar fick Devon sa skolledningen sa till att de behovde hamta honom tidigare i gar. Jag ar osaker pa om foraldrarna forstod frisyren's innebord, men jag ar tamligen saker pa att Devon gjorde det, men i sin 12ariga visdom inte forstod till fullo hur andra skulle uppfatta honom. Inte som "cool" och tuff ... utan som en super rasist som det var fritt fram att ge sig pa.
Nu vet foraldrarna :angel: och det verkar som om min recommendation att Devon klipper om sig gick hem.

Det låter ju som en helt vanlig crew cut?

Pälsfröken har en lång trist natt framför sig, instängd i köket efter en olycka för att försöka hålla henne så lugn det går.
Förhoppningsvis slipper vi åka ikväll till klinik om inget ändrar sig haft kontakt med vet. och diverse blod upptorkat.
Åhh dessa små djur :crazy:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Hur kan det komma sig att det är så svårt att kommunicera? Jag kan sitta länge och försöka fundera på hur jag ska uttrycka mig så att...
Svar
15
· Visningar
652
Senast: tanten
·
Tjatter Som rubriken säger. Vilken låt skulle du vilja att det spelades på din begravning? Kanske lite morbidt men jag blev nyfiken då jag... 3 4 5
Svar
92
· Visningar
3 580
Senast: Vastgota
·
Tjatter Säg utan att säga det. Kondensera ditt jobb till den yttersta lilla partikeln det faktiskt är/du faktiskt gör* Jag kokar vatten. *man... 5 6 7
Svar
133
· Visningar
7 219
Senast: bumpo
·
Mat Jag är inte särskilt matintresserad, och framförallt till kvällsmat hade jag gärna haft något som är smidigt att "slänga i sig" snarare...
Svar
4
· Visningar
380
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka