LadyCovergirl
Trådstartare
Jobbet avklarat. Jag blev till och med färdig före utsatt tid 
Nu ska jag på föräldramöte på nya skolan. I uniform
Nu ska jag på föräldramöte på nya skolan. I uniform
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Byter du inte om på jobbet?Jobbet avklarat. Jag blev till och med färdig före utsatt tid
Nu ska jag på föräldramöte på nya skolan. I uniform![]()
Det är det absolut. Spelar du?den är bra den
Varför inte bara byta alla direkt??Nu är både jag och bilen hemma
De kom med bilen i morse så jag följde med tillbaka till verkstaden och på vägen dit gick ännu en tändspole, Tre stycken har de fått byta och det är fler än de bytt på fem år tidigare. Välkommen till mitt billiv säger jag bara
Nu är det tredje bytt och jag hoppas innerligt att bilen tänker sköta sig nu. Imorgon ska släpet på så att jag kan åka till återvinningen och tömma det.
Varför inte bara byta alla direkt??
Vaknat till från de döda. Borde äta nåt men magen är inte på bra humör alls.
Katten kom med en råtta och började knapra så vaknade av det knastrandetHur gjorde du?
Jag tänker nog ligga kvar i min säng och somna om. Känns i hela kroppen att jag jobbade som en tok igår.
Jag har just haft ett langt samtal med grannen ... som var tvungen att hamta hem sonen (12 ar) fran skolan da hans nya frisyr stallde till ett sadant rabalder.
Devon gar pa en skola i grannkomunen som hamtar sina elever fran landsbyggden. Det ar 92% Mexicanska elever fran familjer som jobbar i agricultural jobs pa den skolan. Han hade klippt sig och kom till skolan med en ny frisyr i gar. Pa de senaste manaderna har en frisyr med riktigt kortklippta sidor och langre uppe pa huvudet adopterats av alt-right rorelsen har i USA ... och sa klippte han sig.
Manga elever med Mexikansk bakgrund var upprorda ... en hel del glapord och knuffar fick Devon sa skolledningen sa till att de behovde hamta honom tidigare i gar. Jag ar osaker pa om foraldrarna forstod frisyren's innebord, men jag ar tamligen saker pa att Devon gjorde det, men i sin 12ariga visdom inte forstod till fullo hur andra skulle uppfatta honom. Inte som "cool" och tuff ... utan som en super rasist som det var fritt fram att ge sig pa.
Nu vet foraldrarnaoch det verkar som om min recommendation att Devon klipper om sig gick hem.
ja efter som jag är ensam typ 80% av tidenDet är det absolut. Spelar du?