Stall Hyresvärdens hund kom lös och har haft ihjäl en av mina hönor, självklart en av favoriterna![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Stall Hyresvärdens hund kom lös och har haft ihjäl en av mina hönor, självklart en av favoriterna![]()
17:30 idag behöver jag alla bukefalisters tankar med hundra procent pepp och styrka med mig! Då börjar ett möte som avgör om jag blir kvar på Gotland och vilket håll mitt liv styrs. Pepp är allt jag behöver just nu!!
Tackade du ja eller blir det för långtråkigt?
Peppar17:30 idag behöver jag alla bukefalisters tankar med hundra procent pepp och styrka med mig! Då börjar ett möte som avgör om jag blir kvar på Gotland och vilket håll mitt liv styrs. Pepp är allt jag behöver just nu!!
Eller så har man lyckliga fria höns och tänker strikt ägaransvar enligt lagens riktlinjer.Precis därför man ska ha dom inhägnade
Min granne för flera år sen blev av med 4st innan dom äntligen förstod att kommer deras hönor in på min tomt så är dom colliemat.
kommer du hit får du tårta.Det var portal 2 vi spelade, JAG BEHÖVER PORTAL I MITT LIV ^^
The cake is a lie!!!kommer du hit får du tårta.
Jag lovar tårtan är viktig i belöningen, jag lovar det blir tårta!The cake is a lie!!!
Im not convinced...Jag lovar tårtan är viktig i belöningen, jag lovar det blir tårta!
varför... vad har du hört?..... vem har du pratat med?Im not convinced...![]()
Jag har spelat spelet...varför... vad har du hört?..... vem har du pratat med?
den är bra denJag har spelat spelet...![]()
Jag hade tyckt det var väldigt viktigt.Hur viktigt är det att han padock vid stallet?
Viktigt! Har varit utan länge och saknade det massor även om jag inte använder det ofta.Hur viktigt är det att han padock vid stallet?