Vad gör vi egentligen? Del LV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Stall Hyresvärdens hund kom lös och har haft ihjäl en av mina hönor, självklart en av favoriterna :cry:
Precis därför man ska ha dom inhägnade :idea:
Min granne för flera år sen blev av med 4st innan dom äntligen förstod att kommer deras hönor in på min tomt så är dom colliemat.

Jobbar och sliter. Just nu iofs inte så farligt. Har precis skrivit ut nya katalogen för uniformen. Tänkte beställa lite nytt :)

Känt mig hängig och yrslig till och från hela dagen, köpt allergitabletter, så tog en i förmiddags. Märkte ingen större skillnad.. Tog en paracetamol 1 grams strax efter ett för jag kände mig risig. Nu, två timmar senare är jag fortfarande hängig/yrslig, så kollade tempen, 35.5 :meh: Inte undra på att jag inte är på topp...

Sitter på bussen till Akademiska och Fula huset där. Ska på möte idag med min Psykläkaren, sköterskan, min BS och en från Kommunen :nailbiting::nailbiting:
Väl där så hade de skickat fel sms till mig. Jag skulle inte vara med. Utan läkaren, sköterskan, min BS, en från Kommunen och en från Vuxenhab skulle ha möte om mig... Så jag åkte dit i onödan. Får veta på tisdag vad de kom fram till. Då ska min BS och sköterskan komma till mig

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Hur kan det komma sig att det är så svårt att kommunicera? Jag kan sitta länge och försöka fundera på hur jag ska uttrycka mig så att...
Svar
15
· Visningar
652
Senast: tanten
·
Tjatter Som rubriken säger. Vilken låt skulle du vilja att det spelades på din begravning? Kanske lite morbidt men jag blev nyfiken då jag... 3 4 5
Svar
92
· Visningar
3 589
Senast: Vastgota
·
Tjatter Säg utan att säga det. Kondensera ditt jobb till den yttersta lilla partikeln det faktiskt är/du faktiskt gör* Jag kokar vatten. *man... 5 6 7
Svar
133
· Visningar
7 219
Senast: bumpo
·
Mat Jag är inte särskilt matintresserad, och framförallt till kvällsmat hade jag gärna haft något som är smidigt att "slänga i sig" snarare...
Svar
4
· Visningar
380
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka