LadyCovergirl
Trådstartare
Mot ridskolan!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Borde laga mat, men tänker på annat.
Sitter och försöker att inte peta på min enorma hård som sten djupa svarta skorpa vid knät. Funderar på hur jag ska få bort den, om man kan mjuka upp den på något sättfrågade på apoteket men de hade inga förslag.
Inte längre Det är härligt att tillåta sig känslor!Ingen kan beskylla dig för ett dött känsloliv i alla fall![]()
Jaha, det lät spännande.
Snacka om tur i oturen, hade kunnat blivit lite väl jobbigt.Var tvungen att kasta mig till stan eftersom min man hade mitt körkort (lång historia men den involverar inkompetenta PostMord-ombud...![]()
). En jäkla tur att han kom på det rätt snabbt med tanke på att han var på väg mot Göteborg för vidare tur till Norge imorgon...
Potatis är farliga sakerVäntar på att potatisen ska bli klar.
Var tvungen att kasta mig till stan eftersom min man hade mitt körkort (lång historia men den involverar inkompetenta PostMord-ombud...![]()
). En jäkla tur att han kom på det rätt snabbt med tanke på att han var på väg mot Göteborg för vidare tur till Norge imorgon...
Potatis är farliga saker
![]()