Vad gör vi egentligen? Del LV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Känner mig rätt frusen efter att ha haft sällskap med sonen och tittat på hans lag som tokförlorade i säsongsdebuten... :down: I kväll blir det kycklingsallad till mat! :up:

Sitter och försöker att inte peta på min enorma hård som sten djupa svarta skorpa vid knät. Funderar på hur jag ska få bort den, om man kan mjuka upp den på något sätt :idea: frågade på apoteket men de hade inga förslag.

Plocka den efter en halvtimme i skön varm dusch eller badkar :D Annars låter du den sitta kvar tills den faller av sig självt för att minimera ärret efter såret ...

Var tvungen att kasta mig till stan eftersom min man hade mitt körkort (lång historia men den involverar inkompetenta PostMord-ombud... :rage: :arghh:). En jäkla tur att han kom på det rätt snabbt med tanke på att han var på väg mot Göteborg för vidare tur till Norge imorgon...

Var tvungen att kasta mig till stan eftersom min man hade mitt körkort (lång historia men den involverar inkompetenta PostMord-ombud... :rage: :arghh:). En jäkla tur att han kom på det rätt snabbt med tanke på att han var på väg mot Göteborg för vidare tur till Norge imorgon...
Snacka om tur i oturen, hade kunnat blivit lite väl jobbigt.

Du som bor på "landet" behöver väl inget körkort. Trädgård att odla alla förnödenheter i och marker att "odla" kött. Finnes ingen anledning att åka någonstädes med bil...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Hur kan det komma sig att det är så svårt att kommunicera? Jag kan sitta länge och försöka fundera på hur jag ska uttrycka mig så att...
Svar
15
· Visningar
592
Senast: tanten
·
Tjatter Som rubriken säger. Vilken låt skulle du vilja att det spelades på din begravning? Kanske lite morbidt men jag blev nyfiken då jag... 3 4 5
Svar
92
· Visningar
3 118
Senast: Vastgota
·
Tjatter Säg utan att säga det. Kondensera ditt jobb till den yttersta lilla partikeln det faktiskt är/du faktiskt gör* Jag kokar vatten. *man... 5 6 7
Svar
133
· Visningar
7 196
Senast: bumpo
·
Mat Jag är inte särskilt matintresserad, och framförallt till kvällsmat hade jag gärna haft något som är smidigt att "slänga i sig" snarare...
Svar
4
· Visningar
372
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka