Vad gör vi egentligen? Del LV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Snacka om tur i oturen, hade kunnat blivit lite väl jobbigt.

Ja, och anledningen till att han hade det var en idiot till överübernitisk person på ICA som lekte mer kontrollant än vad tom PostMord kräver :rage: Särbon beställer alltså ett paket i sitt namn men till min adress. Det totala PUCKOT kräver då MITT leg! :banghead: :banghead: :banghead:

Särbon är för snäll, jag hade ställt till ett jävla liv. Nog för att PostMord är idiotiska men så illa är det inte! Det hade ju varit spännande om de kört samma grej när jag beställt saker åt mig i fältkontoret, det finns ingen person registrerad på den adressen... :grin:

Hemma igen med den mest påtagliga solbrännan i kvarteret.
Mötte upp en vän på en bar och blev plågsamt påmind om mitt misslyckade leverne.
Jag kommer aldrig, utan att belåna mig till orimliga gränser lämna min lilla tvåa. Jag är 35 år och bor på typ 45 kvm. Tänkte att även om jag är en finansiell katastrof och misslyckad individ på bostadsmarknaden så kanske jag kunde satsa på snygghet, men insåg att jag ätit upp mig såpass att jag nu fått celluliter på överarmarna. Googlade på Rembrant och Zorn och betraktade avbildningar av mig själv :rofl: sen gick jag och köpte godis :meh:

Jag tittade på sambons brorson, 2 år, vid middagen idag och ryste till. Varför? För han är ett barn och beter sig som barn gör. Jag har aldrig känt mig säkrare på att jag inte vill ha några egna ungar.

Haha I feel you! :D

Vill någon av er månne gifta sig med mig? Precis vad jag känner med dessa ouppfostrade -25 åringar :D
Om 50 år kanske vi kan adoptera en 30 årig kille eller tjej att utföra hushållsarbetet :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Hur kan det komma sig att det är så svårt att kommunicera? Jag kan sitta länge och försöka fundera på hur jag ska uttrycka mig så att...
Svar
15
· Visningar
591
Senast: tanten
·
Tjatter Som rubriken säger. Vilken låt skulle du vilja att det spelades på din begravning? Kanske lite morbidt men jag blev nyfiken då jag... 2 3 4
Svar
66
· Visningar
1 626
Tjatter Säg utan att säga det. Kondensera ditt jobb till den yttersta lilla partikeln det faktiskt är/du faktiskt gör* Jag kokar vatten. *man... 5 6 7
Svar
133
· Visningar
7 193
Senast: bumpo
·
Mat Jag är inte särskilt matintresserad, och framförallt till kvällsmat hade jag gärna haft något som är smidigt att "slänga i sig" snarare...
Svar
4
· Visningar
372
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår