Vad gör vi egentligen? Del LV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hade egentligen tänkt sova vid den här tiden...men det blev en rätt händelserik dag så det fanns inte riktigt tid att sätta sig och plugga tidigare :arghh:

@hallonsaft bättre att dom ringer snart möjligt oavsett tidpunkt så jag kan möblera om morgonens schema snarast möjligt.

Denna städare startar kl 5 med sina områden.

Som du ser är jag fortfarande vaken :(

Genom ett mirakel är jag vaken O_o

Alarm på 7.30, vaknar av mig själv 7.38. Askalas trött men rätt säker på att alarmet inte gick av.

Duschad, ätit brownies, väntar på att vännerna ska dyka upp med taxin vid 9 :up:

John Blund har dragit. Jag är övergiven :(.

Hopplöst att sova inatt och kroppens termostat har ballat ur. Vissa kroppsdelar är kalla (exempelvis fötterna) och andra är på tok för varma (t.ex. knäna).

Nu har jag tagit en nattmacka och gör ett nytt försök. :meh:

John Blund har dragit. Jag är övergiven :(.

Hopplöst att sova inatt och kroppens termostat har ballat ur. Vissa kroppsdelar är kalla (exempelvis fötterna) och andra är på tok för varma (t.ex. knäna).

Nu har jag tagit en nattmacka och gör ett nytt försök. :meh:

Han är inte här... klockan ringer om 3 timmar :banghead:

Inte här heller,var just ute med hundarna ,nu blir det leverpastejs macka o varm choklad.
Sov ansjovisen,sov!

Jag hoppas lite på att jag möter den där katten imorgon, jag vet att det inte är troligt, men drömma kan man ju :D

När jag gjorde en datortomografi fick jag personalen att garva när jag sa att det inte såg ut som i "House" :D

Jag har ju gjort magnetröntgen också och då upplyste jag dem om att om de börjar köra dansbandsmusik i lurarna blir det synd om dem men att Sabaton gick bra :rofl: fast jag fick ingen musik :p

Ni borde sova nu hela bunten :cautious:

Har har vi just avslutat middagen ... som blev super god och kul med beluga lentil puree som fick lite extra svarta fran squid black. :cool: Det lar jag gora om.:)

34142555381_1a13a10b6e_z.jpg

John Blund kunde gärna stanna till här också. Så trött att jag blir galen men kan inte sova. Har liksom kommit ut på andra sidan tröttheten igen. :banghead:

När jag gjorde en datortomografi fick jag personalen att garva när jag sa att det inte såg ut som i "House" :D

Jag har ju gjort magnetröntgen också och då upplyste jag dem om att om de börjar köra dansbandsmusik i lurarna blir det synd om dem men att Sabaton gick bra :rofl: fast jag fick ingen musik :p
Min musik var usel,men själva läggandet i maskinen gick jätte bra fast jag har lite problem med trånga utrymmen.

Vi verkar vara en liten övergiven flock. Gav upp och tog en insomningstablett så vi får se hur effektiv den är.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Hur kan det komma sig att det är så svårt att kommunicera? Jag kan sitta länge och försöka fundera på hur jag ska uttrycka mig så att...
Svar
15
· Visningar
589
Senast: tanten
·
Tjatter Säg utan att säga det. Kondensera ditt jobb till den yttersta lilla partikeln det faktiskt är/du faktiskt gör* Jag kokar vatten. *man... 5 6 7
Svar
133
· Visningar
7 130
Senast: bumpo
·
Mat Jag är inte särskilt matintresserad, och framförallt till kvällsmat hade jag gärna haft något som är smidigt att "slänga i sig" snarare...
Svar
4
· Visningar
372
Senast: __sofia__
·
Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
535

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Klippmaskin till tjock päls
  • Vilken hundras?

Hästrelaterat

Tillbaka