Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Marsch i säng med dig!@hallonsaft bättre att dom ringer snart möjligt oavsett tidpunkt så jag kan möblera om morgonens schema snarast möjligt.
Denna städare startar kl 5 med sina områden.
Som du ser är jag fortfarande vaken![]()
Marsch i säng med dig!
Precis hällt upp en kopp nybryggt te, skall rulla mig en cigg o slösurfa lite innan jag kryper till kojs.Har vridit och vänt på mig i 2 timmar...
Ska ta en kopp the och röka
John Blund har dragit. Jag är övergiven.
Hopplöst att sova inatt och kroppens termostat har ballat ur. Vissa kroppsdelar är kalla (exempelvis fötterna) och andra är på tok för varma (t.ex. knäna).
Nu har jag tagit en nattmacka och gör ett nytt försök.![]()
Jag hoppas lite på att jag möter den där katten imorgon, jag vet att det inte är troligt, men drömma kan man ju![]()
Inte här heller,var just ute med hundarna ,nu blir det leverpastejs macka o varm choklad.
Sov ansjovisen,sov!
Min musik var usel,men själva läggandet i maskinen gick jätte bra fast jag har lite problem med trånga utrymmen.När jag gjorde en datortomografi fick jag personalen att garva när jag sa att det inte såg ut som i "House"
Jag har ju gjort magnetröntgen också och då upplyste jag dem om att om de börjar köra dansbandsmusik i lurarna blir det synd om dem men att Sabaton gick brafast jag fick ingen musik
![]()
Gumman dåFörsöker![]()